مدیرعامل شرکت پست تاکید کرد

راه اندازی نرم‌افزار جامع موبایلی خدمات پستی

راه اندازی نرم‌افزار جامع موبایلی خدمات پستی
تاریخ انتشار : ۰۷ خرداد ۱۳۹۷

مدیرعامل شرکت ملی پست با تاکید بر ایجاد و راه‌اندازی نرم‌افزار جامع موبایلی از خدمات پستی، گفت: براساس دستورالعمل موجود، ایجاد میز خدمت با توجه به سه محور فیزیکی، ارایه اطلاعات و خدمات الکترونیکی باید در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش گرداب، مدیرعامل شرکت ملی پست - با اشاره به الزامات موجود برای توسعه دولت الکترونیکی و ارایه خدمات غیرحضوری دستگاه‌ها به مردم، گفت: با وجود پیشرفت‌های فناوری، راه‌های زیادی برای ارایه خدمت به مردم وجود دارد که پست به دلیل ماهیت خدماتی خود باید با استفاده از راهکارهای مختلف، دسترسی مردم به خدمات خود را افزایش دهد.

وی ایجاد و راه اندازی نرم افزار جامع موبایلی از خدمات پستی را یک اولویت مهم دانست و افزود: واحدهای مربوطه باید با هماهنگی بیشتر و ایجاد سازوکارهای مناسب نرم افزار جامعی از خدمات پستی ارایه دهند تا ضمن پاسخ به نیاز مشتریان، در جهت بهبود دسترسی به خدمات الکترونیکی نیز گام برداریم.

رییس هیات مدیره شرکت ملی پست با اشاره به ایجاد میز خدمت، اظهار کرد: براساس دستورالعمل موجود، ایجاد میز خدمت با توجه به سه محور فیزیکی، ارایه اطلاعات و خدمات الکترونیکی باید در دستور کار قرار گیرد و با توجه به اینکه دفاتر قبول پست به عنوان یک میز خدمت در بخش خدمات فیزیکی محسوب می‌شود، می‌توان این میز را از جنبه‌های دیگر گسترش داد.

نعمتی تشکیل جلسات منظم و ارایه گزارش مصوبات جلسه را خواستار شد و مقرر کرد: از این پس جلسات به ریاست آقای حلال‌خور، عضو هیات مدیره و با حضور روسای کمیته‌ها و طبق یک تقویم کاری منظم تشکیل و هر ماه گزارش جامعی از مصوبات کمیته‌ها نیز ارایه شود.

همچنین مدیرعامل شرکت ملی پست در جلسه ماهانه شورای مدیران، پست را مجموعه‌ای انسان محور دانست و گفت: باید ضمن استفاده از فناوری‌های نوین، تمامی مدیران و مسوولان ستادی و اجرایی تا آخرین سطوح روسای شهرستانها، نظارت دقیق و همه جانبه بر تمامی فرایندها به منظور رسیدن به کیفیت مطلوب داشته باشند.

وی با اشاره به تنوع خدمات پستی افزود: این تنوع می‌طلبد مدیران به تمامی امور اشراف کامل داشته باشند و سیر اجرای امور را به صورت لحظه‌ای پیگیری کنند.

معاون وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر انجام امور نظارت و بازرسی اظهار کرد: سازمانی پویاست که مسوولانش به صورت مستمر روند اجرای امور را نظارت کنند و دستگاه‌های نظارتی نیز با نگاه اصلاح و بهبود، وظیفه و مسوولیت خود را به انجام برسانند.

رییس هیات مدیره شرکت ملی پست با تاکید بر بر موضوع بهبود کیفیت خدمات، مشتری مداری و توجه ویژه به سرویس‌های پستی، تصریح کرد: امسال باید استفاده و بهره‌برداری از بانک‌های اطلاعاتی افزایش یابد و ظرفیت‌ها و امکانات داخل شبکه بیش از پیش مدنظر قرار گیرد.