دبیر ستاد برگزاری مراسم روز فناوری فضایی منصوب شد

دبیر ستاد برگزاری مراسم روز فناوری فضایی منصوب شد
تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۷

دبیر ستاد برگزاری مراسم روز فناوری فضایی، با حکم رئیس سازمان فضایی ایران منصوب شد.

به گزارش گرداب، معاون وزیر و رئیس سازمان فضایی ایران در حکمی حجت تارزاده را به سمت دبیر ستاد برگزاری مراسم روز فناوری فضایی سال ۹۷ منصوب کرد.

در این حکم انتصاب آمده است: با عنایت به اهمیت برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم روز فناوری فضایی در راستای اهداف و برنامه های سازمان فضایی ایران و نظر به شایستگی، تعهد و تجارب ارزشمندتان، به موجب این حکم جنابعالی را به سمت دبیر ستاد برگزاری مراسم روز فناوری فضایی سال ۹۷ منصوب می کنم تا با بهره گیری از توان تمام متخصصان، کارشناسان و کارکنان سازمان فضایی ایران و هم چنین استفاده از تمام ظرفیت های حوزه فضایی کشور اعم از بخش خصوصی و دولتی، ستاد سیاستگذاری و راهبردی تشکیل و برنامه های آن تدوین و به نحو احسن اجرا شود.

تارزاده نیز در گفتگویی گفت: پس از پرتاب ماهواره امید در تاریخ ۱۴ بهمن ۱۳۸۷، سازمان فضایی ایران به پاس قدردانی از زحمات اندیشمندان و فعالان عرصه فضایی کشور، هر ساله مراسمی با عنوان بزرگداشت روز فناوری فضایی با حضور مقامات عالی کشور، متخصصان، مدیران و کارشناسان حوزه فضایی کشور برگزار می کند.

وی افزود: تلاش خواهیم کرد در سال جاری نیز با مشارکت و همکاری همه بخش ها و فعالان حوزه فضایی کشور مراسم شایسته ای برگزار شود که هم اکنون دبیرخانه این ستاد در روابط عمومی سازمان فضایی تشکیل شده و اولین جلسه هماهنگی درون سازمانی نیز برگزار شد.

دبیر ستاد برگزاری مراسم روز فناوری فضایی گفت: به منظور تعامل، همکاری و جلب مشارکت تمامی فعالین حوزه فضایی در جهت برگزاری مراسمی باشکوه و شایسته، در هفته های آتی جلسات هماهنگی با حضور نمایندگان سایر سازمان ها و فعالان این حوزه برگزار خواهد شد.