ارائه اینترنت رایگان به زائران اربعین در مرز مهران

ارائه اینترنت رایگان به زائران اربعین در مرز مهران
تاریخ انتشار : ۰۳ مهر ۱۳۹۸

مدیر عامل شرکت مخابرات منطقه ایلام گفت: در ایام اربعین حسینی اینترنت وای‌ فای رایگان در مسیر مهران تا پایانه‌ مرزی (بدون محدودیت) برای زائران فراهم می‌شود.

به گزارش گرداب، حشمت الله اسدی با اعلام این خبر افزود: مهمترین عملیات مخابرات منطقه ایلام در بحث خدمات رسانی به زائران اربعین، افزایش پهنای باند مورد نیاز همراه اول در مهران از یک به سه گیگا بایت و در پایانه مرزی مهران از یک به ۲ گیگابایت است.

وی گفت: چهار کانکس اضطراری همراه اول در ایام اربعین در پارکینگ اربعین، پل زائر و پایانه مرزی مهران نصب می شود و در این ایام  اینترنت پرسرعت در مسیر ایلام - مهران توسط همراه اول پوشش داده می‌شود.

اسدی اضافه کرد: شروع عملیات اجرایی فونداسیون و نصب دکل برای پوشش کمربندی شرقی مهران و آمادگی واگذاری پهنای باند و E۱ به ارگان‌های متقاضی جهت پایش مسیر اربعین نیز از دیگر اقدامات این شرکت جهت خدمات رسانی به زائران آقا اباعبدالله الحسین(ع) است.

وی افزود: انجام خدمات مشتریان همراه اول ، رومینگ ، استقرار ژنراتور پرتابل در مهران و پایانه مرزی برای پیش‌بینی حوادث غیرمترقبه در ایام اربعین و استقرار سه اکیب نگهداری و خدمات مشتریان از دیگر خدمات شرکت مخابرات استان به زائرین اربعین حسینی است.

اسدی همچنین از نصب و راه‌اندازی ۱۰ دستگاه تلفن همگانی در پایانه مرزی مهران خبر داد و گفت: در صورت ارسال متریال سایت جدید (مشترک با رایتل) داخل شهر مهران راه‌اندازی می‌شود.