گسترش اینترنت اشیای قابل حمل در قلب اروپا

گسترش اینترنت اشیای قابل حمل در قلب اروپا
تاریخ انتشار : ۰۷ بهمن ۱۳۹۹

اینترنت اشیای حمل شونده که به بهبود زندگی و اوضاع محیطی بشر کمک می کند در سطح اروپا گسترش یافته و در دسترس مردم قرار خواهد گرفت.

به گزارش گرداب، اپراتور شهر هوشمند Connexin قرار است شبکه اینترنت اشیا را در سراسر کشور انگلستان گسترش دهد. متخصص فن آوری تاسیس هال برای اولین بار خدمات اتصال و زیرساخت شبکه‌های دامنه وسیع رومینگ را در سطح حامل ارائه می‌دهد. این شبکه که به LoRaWAN معروف است، به عنوان یک شبکه کم‌هزینه توصیف می‌شود که به عنوان یک سرمایه‌گذاری استراتژیک با هدف حمایت از افزایش تقاضا برای شبکه‌های هوشمند در سراسر اروپا عمل می‌کند. این اتصال جهانی به عنوان کاهش موانع ورود و امکان هر نوع سازمانی در سراسر اروپا برای اتخاذ راهکارهای اینترنت اشیا توصیف شده است. آن‌ها بینش بیشتری ارائه می‌دهند که به چالش‌های آینده می‌پردازد، کیفیت زندگی بهتری را ارتقا می‌بخشد و بهبود محیطی را برای همه ایجاد می‌کند.

بنیان‌گذار و مدیر اجرایی Connexin گفت: با در دسترس بودن راه حل شبکه گسترده برای شبکه‌های گسترده در دسترس همه سازمان‌ها در سراسر اروپا، این فرصت را برای کسانی که به دنبال استفاده از راه‌حل‌های اینترنت اشیا برای کسری از هزینه‌های موجود هستند فراهم می‌کند. این نه تنها باعث توسعه فناوری جدید مبتنی بر اینترنت اشیا می‌شود بلکه به شما اجازه می‌دهد راه‌حل‌های موجود در سراسر کشور برای تشویق به تصویب بیشتر راه یابد و به افراد بیشتری امکان استفاده و بهره‌مندی از اتصال اینترنت اشیا با درجه ارزان قیمت و حامل را می‌دهد.

اینترنت اشیای حامل توسط چه کسانی راه اندازی شد؟

وی ادامه داد: Connexin متعهد به تغییر وضعیت موجود در یک شهر هوشمند و بازار اینترنت اشیا است که قبلا راکد بود. این اطلاعیه بر اساس موفقیت‌های ما تا به امروز است و زیرساخت های LPWAN با کیفیت بالا را در دسترس همه قرار خواهد داد. از نظر منطقه‌ای ما شاهدیم كه شبکه ما توسط بخش‌ها و افراد مختلفی از كارآفرینان و مراكز نوآوری گرفته تا بخش‌های خدمات عمومی، خصوصی و دولتی مورد استفاده قرار می‌گیرد و موفقیت مداوم را با امثال Amey در شفیلد و یورک شایر انگلستان شاهد هستیم.

این نتایج اثربخشی شبکه‌های کم مصرف را در موارد استفاده چندگانه نشان داده است و ما خوشحالیم که اکنون شبکه‌های حامل را در کل اروپا ارائه می‌دهیم. این شرکت در سال ۲۰۰۶ به عنوان یک شرکت فناوری نوآورانه و مخل توسط فارغ‌التحصیلان هال تاسیس شد. در سال ۲۰۱۸ موفق شد استقرار شهر هوشمند سال را برای یک پروژه خیابانی در نیوکاسل به ارمغان بیاورد. در این سال به آمی کمک کرد تا پلت‌فرم CityOS Connexin را برای بهبود خدمات نگهداری بزرگراه در سراسر شفیلد پیاده‌سازی کند.

رئیس اجرایی و رئیس اتحادیه LoRa گفت: من می‌خواهم به Connexin به دلیل پیشرفت پروژه‌های موفق متعدد و استفاده از تظاهرات موردی، به Connexin تبریک عرض کنم که یک شبکه سراسری LoRaWAN در انگلستان راه اندازی کرده است. این یک موفقیت قابل توجه برای اینترنت اشیا در اروپا است که فرصت‌های شغلی فوق العاده‌ای را ایجاد می‌کند و خدمات جدیدی ارائه می‌دهد که زندگی مشتریان را در این بازار بهبود می‌بخشد. شبکه LoRaWAN به عنوان پیشروترین فناوری شبکه اینترنت اشیا، بیشترین شبکه را به کار گرفته و استاندارد جهانی LPWAN است.