Gerdab.IR | گرداب

اختتامیه مدرسه سیاست‌گذاری علم وفناوری شهید فخری‌زاده

اختتامیه مدرسه سیاست‌گذاری علم وفناوری شهید فخری‌زاده
تاریخ انتشار : ۰۸ آذر ۱۴۰۱

آیین اختتامیه مدرسه سیاستگذاری علم وفناوری شهید فخری‌زاده در دانشگاه امام صادق برگزار می‌شود.

به گزارش گرداب، حلقه مطالعات صنعت خودرو دانشگاه امام صادق علیه‌السلام با هدف ارتقای سطح شناخت و دانش پژوهشگران و فهم بهتر فضای مدیریتی صنعت خودرو در ایران، مدرسه سیاست گذاری علم و فناوری شهید فخری‌زاده را از آبان ماه سال گذشته راه اندازی کرد. این مدرسه در سه سطح، با تدریس بیش از ۱۴ استاد و به مدت ۱۰۰ ساعت برگزار شد.

در آیین افتتاحیه مدرسه سیاست گذاری علم و فناوری شهید فخری زاده، اهمیت و جایگاه سیاست گذاری علم و فناوری در سطح دانشگاهی مورد بررسی قرار گرفت.

بنا به ضرورت دانشی، سطح اول دوره به صورت عمومی و با پایه قرار دادن کتاب مدیریت استراتژیک نوآوری تکنولوژیک برگزار شد. در این سطح کتاب مدیریت استراتژیک نوآوری تکنولوژیک تدریس شد.

در سطح دوم مدرسه اساتید به تشریح چالش‌های اساسی صنعت و ریشه‌های آن و نقش مدیریت فناوری در صنعت خودرو پرداختند.

در سطح سوم مدرسه به منظور درک بهتر شرکت کنندگان از فضای مدیریت فناوری در صنعت خودرو اساتید به ارائه تجربیات و نظرات خود پرداختند.

در این مدرسه تلاش شد تا ضمن افزایش ارتباط با فضای واقعی صنعت و ایجاد بستری برای تجربه نگاری مدیریت در صنعت خودرو، مسائل و چالش‌های اساسی مدیریت فناوری در این صنعت مورد بررسی قرار بگیرد.

در پایان این مدرسه بناست آیین اختتامیه مدرسه سیاست‌گذاری علم و فناوری شهید فخری‌زاده با سخنرانی دکتر منوچهر منطقی معاون صنایع حمل و نقل وزارت صمت و دکتر محمد نوروزی معاون پژوهشی دانشکده معارف اسلامی و مدیریت دانشگاه امام صادق علیه‌السلام همراه با حضور اساتید این مدرسه در روز پنجشنبه ۱۰ آذر ماه ۱۴۰۱ برگزار کند.