Gerdab.IR | گرداب

جهنم دات‌کام

تاریخ انتشار : ۱۰ فروردين ۱۳۹۰

یکی از اقدامات ملک پور در کنار تولیدات مستهجن، به سخره گرفتن اعتقادات و دین جوانان بوده است. او می‌گوید: "وقتی اعتقادات مذهبی یک جوان از بین برود، برای خیلی کارهای دیگر آماده می‌شود." این همان معنای ابزاری بودن انحطاط اخلاقی است.

گرداب- سلطه گران سالهاست می دانند برای آن که ملت ایران را از پای درآوردند باید آن را تهی از ایمان، باور و آرمان‌ کنند. ایجاد یک جهنم آنلاین برای فتح و نابودی این سنگرهای معنوی  یکی از راه های این هدف شوم است.



اهل سلطه برای  تسخیر دیگران از ضعف‌ها و نقص‌های آنها سوءاستفاده کرده  و وارد عمل  می‌شوند. خرگوش را با هویج، موش را با پنیر1 و انسان را با غرائزش می‌فریبند. در این میان غرائز شهوانی که از ضعف‌های مشترک همه انسان‌هاست‌، مناسب‌ترین دستاویز برای ویران کردن دیوار باورهای افراد است.

در حقیقت انحطاط اخلاقی ابزاری در خدمت اغراض سیاسی دشمن برای نابود ساختن ملت ها از جمله مردم ایران است. چنانکه نتانیاهو، نخست‌وزير سابق رژيم صهيونيستي در پایان دوره نخست وزیری‌اش خطاب به دولتمردان امریکایی گفت: «برای براندازی ایران باید با فیلم‌های غیر اخلاقی به آن حمله کرد2

شبیخون آنلاین
مطمئنا اینترنت با مختصاتی ورای مرزها، عدم طبقه بندی اطلاعات برای کاربرانش و برخورداری لازم برای تولید محتوا در قالب های متنوع، جولانگاهی مناسب برای این حمله وقیح است.

دشمنان نظام مدیران این حمله هستند و برای ساماندهی و اجرایی کردن این هجمه عمال آنلاینی دارند. مثل ملک پور و آريا دانشكار، مديران بزرگترين مجموعه سايت‌هاي مستهجن فارسي‌ زبان. این دست افراد ماموریت دارند با راه اندازی سایت‌های غیر اخلاقی، ایمان‌ها را سر ببرند، جزام به جان باور کاربرانشان بیاندازند و آنها را برهنه از آرمان کنند.

یکی از اقدامات ملک پور در کنار تولیدات مستهجن، به سخره گرفتن اعتقادات و دین جوانان بوده است.  او می‌گوید: "وقتی اعتقادات مذهبی یک جوان از بین برود، برای خیلی کارهای دیگر آماده می‌شود."  این همان معنای ابزاری بودن انحطاط اخلاقی است.

قالب کلمات توانایی نمایش زشتی کار این جهنمیان را ندارد و اصولا دور از عفت یادآوری و منافی عفت تصور است. هضم این همه وقاحت برای یک حمله تمام عیار به همه ایمان، اخلاق و باور افراد، واقعا سخت است. قابل باور نیست یک نفر بتواند به تنهایی40 هزار پست "غیر اخلاقی” و "ضد دینی” بنویسد.

مدینه جاهله در نت
اگر سایت 300 هزار کاربری ملک پور و  41 سایت پورن دانشکار و امثال اینها را نوعی جامعه بدانیم. قطعا این ها مصداقی از مدینه جاهله، یکی از انواع جوامع منحرف و باطل، هستند. مدینه‌ای که در مقابل مدینه فاضله قرار می‌گیرد و دور از حقیقت است.

این واماندگان از حقیقت با شیطان هم قسم شده‌اند تا بدی‌ها را در نظر آدمیان زینت دهند.

کاربران غفلت آلود وبگاه‌های مستهجن نیز به مثابه مردمان این جامعه مدرن، چنانکه فارابی در توصیف مدینه جاهله می‌آورد، " نه سعادت را می‌شناسند و نه سعادت به خاطرشان خطور می‌کند." 

گویا دنیای‌شان آسمان ندارد...

نتایج جستجوی گوگل بسیاری از ما را با اینگونه سایت‌ها مواجه کرده است، سایت‌هایی که هرزگی را در زشت ترین صورت ممکن رواج می دهند.

کنجکاوی،  جوانی،  غفلت، اعتماد بیش از حد به خود و ...، مقدمه این واله شدن در برابر جاذبه‌های شیطانی هر چه باشد، نهایتش تباهی و سقوط در درجه‌ای به مراتب پست‌تر از حیوان است.

با ورود کاربر به دنیای سراسر سقر این سایت ها، ایمانش را مثله می‌کنند و او دور می‌شود از آنکه نزدیک‌تر از حبل الورید است. می‌میرد، اما راه می‌رود و نمی‌داند که آن مغرور رجیم و جنود انسانی‌اش را به وجد آورده است. شیطان مسرور از ضلالت انسان، دشمن شادمان از تسخیر او...

ــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــ
1.این جمله وام گرفته از کتاب آئینه جادوست.  نوشته شهید آوینی
2.نتانیاهو: باسریال‌های سکسی به ایران حمله کنید


بی‌تاب