Gerdab.IR | گرداب

قدرت نظامی خیره‌کننده عربستان! + عکس

تاریخ انتشار : ۲۵ فروردين ۱۳۹۰

روزنامه الریاض چاپ عربستان چند روز پیش اقدام به انتشار یک گزارش تصویری کرد و در آن، قدرت بالای نظامیان عربستان را به تصویر کشید.

به گزارش گرداب به نقل از باشگاه خبرنگاران، چند روز پس از اقدام عربستان در به تصویر کشیدن قدرت نظامی این کشور بود که سفیر عربستان در قاهره نیز با دیدن این تصاویر، دچار توهم شد و حرف‌هایی را در زمینه اعمال قدرت نظامی علیه ایران مطرح کرد که به نظر می‌رسد باید درستی یا نادرستی این حرف‌ها را با نگاهی به تصاویر یادشده قضاوت کرد.

این سه تصویر در سایت روزنامه "الریاض" منتشر شده‌اند.

 
 
* در تصویر زیر نظامیان عربستانی در حالی که تجهیزات نظامی پیشرفته! خود را منقوش به عکس شاه 87 ساله خود کرده‌اند، آمادگی خود را برای رفتن به جنگ اعلام می‌کنند.

* در این تصویر توانایی نظامیان عربستانی در اتخاذ روش‌های مختلف! برای تیراندازی به سمت بادکنک‌ها به نمایش گذاشته شده است!

* این تصویر نیز مربوط به یکی از تمرینات مخصوص کماندوهای آل سعود است. آنها با برعکس گرفتن اسلحه تمرین می‌کنند که چگونه در صحنه جنگ، پشت به دشمن و رو به میهن فرار کنند.
 
همانطور که در تصویر مشاهده می‌شود، اساسا در بین نظامیان آل سعود تیراندازی به سمت بادکنک و سایر هدف‌های مهم به همین شکل انجام می‌شود.