Gerdab.IR | گرداب

بعد از ترویج همجنس‌بازی، نوبت به الگو دهی رسید؛

تجلیل از الگوی همجنس‌گرایی در شبکه من و تو!

تاریخ انتشار : ۳۱ شهريور ۱۳۹۰

شبکه من ‌و‌ تو با معرفی یکی از برنامه‌سازان و خوانندگان قبل از انقلاب به عنوان همجنس گرا، او را الگویی مناسب دانسته و به تعریف و تمجید از وی پرداخته است.

به گزارش گرداب، شبکه من و تو در برنامه ای تحت عنوان "شب بود" به ابعاد شخصی زندگی "فریدون فرخ زاد"، خواننده و برنامه‌ساز قبل از انقلاب، پرداخته و آن را به عنوان یک فرد همجنس‌گرا، الگویی برای جوانان ایران معرفی نمود.
 
یکی از شرکت‌کنندگان در این برنامه گفت: «مردمی که تا گلو در عزا فرو رفته‌اند! از فریدون فرخ زاد خوششان می‌آید ولی می ترسند آن را اعلام کنند چرا که درباره فریدون گفته می شود که او همجنس‌گرا بوده است. گیرم که بوده (بالاخره بوده یا نبوده؟!). مساله خودش بوده. همجنس‌گرایی که جرم نیست.»

شرکت کننده دیگر در این‌باره گفت: «مانع اصلی راه فریدون فرخ زاد، همجنس گرایی بود که او آن را عار نمی‌دانست، می شناختش و دلش می‌خواست مردم این را بفهمند. ولی آن زمان برای اینکه مردم بفهمند همجنس گرایی یک اتفاق ژنتیک! است بسیار بسیار زود بود. در آن زمان همجنس‌گرا در نزد مردم به عنوان یک مفعول، بد نام بود. فرخ زاد می خواست این تفکر را بشکند. من بارها از فریدون خواسته بودم در فرهنگی که مردمش هنوز مقوله همجنس گرایی را نپذیرفته اند این مساله را مطرح نکند.»

شخص دیگری در راستای مهر تایید زدن به مقوله همجنس گرایی گفت: «درست است که شب و روز از آزادی سخن می گوییم و همه از رهروان و بلکه رهبران راه آزادی هستیم و همه خواهان دموکراسی هستیم ولی بدبختانه هنوز الفبای دموکراسی را نمی دانیم یا در عمل نشان نمی دهیم. لذا بسیاری از ما هنوز باور نمی کنند که تن هر کدام از ما از آن خودش است! فرخ زاد به این جا رسیده بود و این برای جامعه ای که درکی از این موضوع نداشت دشوار بود به همین خاطر ایدئولوژی گراها و دین باورها او را دوست نمی داشتند.»

در حالی در شبکه من و تو، همجنس بازی به شکل های مختلف ترویج می شود که این مقوله در فرهنگ و تمدن مردم تمام دنیا خصوصا مردم ایران امری زشت و ناپسند است و در دین اسلام از گناهان بزرگ که وعده عذابی سخت برای آن داده شده، محسوب می شود.

ضمن آنکه آنچه که در این برنامه به عنوان اتفاقی ژنتیکی و امری شخصی مطرح می‌شود از نظر علمی یک انحراف جنسی است که فطرت و طبیعت انسانهای متعادل از این عمل زشت و غیر انسانی به دور است؛ عملی که  از لحاظ اجتماعی نیز به فروپاشی کانون خانواده، انقراض نسل و فساد جامعه منجر می‌شود؛ انحرافی که حتی از حیوانات نیز سر نمی‌زند اما در سیاست‌های شبکه‌های بیگانه و کشورهای اروپایی و آمریکا به عناوین مختلف برنامه‌هایی برای حمایت از این منحرفین جنسی به عمل می آید و شاید یکی از دلایل آن این باشد که بسیاری از نامداران سیاست آمریکا و اروپا، خود دچار این انحراف هستند!
 
منبع: جام‌نیوز