Gerdab.IR | گرداب

حمایت از رجوی تنها راه مقابله با جمهوری اسلامی

تاریخ انتشار : ۱۳ آذر ۱۳۹۰

ایندیپندنت حمایت از مریم رجوی را سیاست تحریم علیه برنامه هسته ای ایران و حمایت از مردمی دانست که سالهاست به دنبال دموکراسی هستند.

به گزارش گرداب، روزنامه انگلیسی ایندیپندنت تنها راه حل تغییر حکومت در ایران را حمایت از تروریست های گروهک منافقین دانست.

روزنامه ایندیپندنت، روز یکشنبه 4 دسامبر (13 آذر) با اشاره به حمله دانشجویان ایرانی به سفارت انگلیس و به تبع تصمیم انگلیس برای اخراج دیپلمات های ایرانی از این کشور نوشت: این وقایع شکستی در سیاست های انگلیس است. اقدامات غربی ها باعث شده ایران به خودش اجازه بدهد به سفارت انگلیس حمله کند. برای مدت های زیادی است که ما ایران را نوازش کرده ایم به امید اینکه سیاست های ایران معتدل شود.

این روزنامه انگلیسی ادامه داد: مدت زمان زیادی است که رهبران به ما دو گزینه را می دهند: ایجاد روابط حسنه یا گزینه نظامی که شامل حمله به تاسیسات هسته ای ایران هم می شود، اما باید گفت تلاش برای روابط حسنه همچنان شکست می خورد و گزینه جنگ هم که اصلاً سراغش نمی روند. وزیر امور خارجه انگلیس چندی پیش گفت که محکومیت حمله به سفارت به معنای صدای طبل جنگ نیست.

ایندیپندنت در راستای ارائه راه حل به سران اروپایی برای مقابله با ایران نوشت: یک راه سومی هم وجود دارد و آن سیاست حمایت از خانم مریم رجوی است. این سیاست، تحریم علیه برنامه هسته ای ایران و حمایت از مردمی است که سال هاست به دنبال دموکراسی هستند. اکنون کمپ اشرف در عراق تحت شدیدترین حملات قرار گرفته است. ویلیام هیگ باید از سازمان ملل درخواست کمک به آنها را بکند. باید گفت تنها راه تغییر رژیم ایران حمایت از مردم و مخالفان جمهوری اسلامی است.
 
منبع: جام نیوز