Gerdab.IR | گرداب

فیس‌بوک؛ سومین عامل طلاق در انگلیس + سند

تاریخ انتشار : ۱۲ دی ۱۳۹۰

بررسی‌ها نشان می‌دهد فیس‌بوک در سال گذشته در ردیف سومین عامل برهم‌زننده خانواده‌ها و جدایی آن‌ها از یکدیگر قرار گرفته است.

به گزارش گرداب، روزنامه "دیلی‌میل" از شبکه اجتماعی" فیس‌بوک" به عنوان عامل یک سوم از طلاق‌ها و فروپاشی‌ها خانواده‌ها در "انگلیس" نام برد.

دیلی میل با اشاره به گسترش طلاق و فروپاشی نهاد خانواده در انگلیس، درباره تاثیر فیس‌بوک بر روی آن نوشت: اکنون فیس‌بوک خود به عاملی بزرگ در کاهش ازدواج‌ها و افزایش طلاق‌ها تبدیل شده است و بررسی ها نشان می دهد این شبکه مجازی در سال گذشته در ردیف سومین عامل برهم‌زننده خانواده‌ها و جدایی آن‌ها از یکدیگر قرار گرفته است.

در ادامه این خبر می خوانید: اگر به دنبال اثبات این مسئله هستید کافی است در اینترنت و فضای مجازی کمی جستجو کنید تا ببینید نام فیس‌بوک در اکثر طلاق‌ها مشاهده می شود.

روزنامه انگلیسی دیلی‌میل با بیان اینکه "این شبکه مجازی در زندگی بسیاری از زوج‌ها و خانواده‌ها ایجاد مشکل کرده"، افزود: اکثر مردان و زنان در انگلیس از طریق فیس‌بوک با دیگران ارتباط برقرار می کنند، این وسیله بهترین و راحت‌ترین راه ارتباطی برای چت کردن و لاس زدن با جنس مخالف است.

سند

منبع: جام