Gerdab.IR | گرداب

وزیر اطلاعات خبر داد:

بازداشت شبکه اغتشاشات در آستانه انتخابات

تاریخ انتشار : ۱۹ دی ۱۳۹۰

دستگیرشدگان از طریق فضای مجازی با خارج از کشور ارتباطاتی داشتند که پس از کامل شدن اطلاعات در خصوص اقدامات‌شان آنها را دستگیر کردیم.

به گزارش گرداب به نقل از فارس، حجت‌الاسلام "حیدر مصلحی"، وزیر اطلاعات از دستگیری چند نفر که در راستای اجرای طرح‌ها و برنامه‌های آمریکا قصد اخلال در انتخابات مجلس نهم را داشتند، خبر داد.

وزیر اطلاعات دیروز پس از جلسه هیئت دولت در جمع خبرنگاران گفت که دستگاه امنیتی کشورمان بر فعالیت‌های افراد دستگیر شده اشراف اطلاعاتی کامل داشت.

وی افزود: «برنامه ما بر اساس کامل شدن اطلاعات در خصوص فعالیت‌های این مجموعه و شناسایی نوع ارتباطات افراد و سپس دستگیری آنها بود.»

وزیر اطلاعات با بیان اینکه افراد دستگیر شده دنبال اجرای طرح‌‌ها و برنامه‌های آمریکا در روند انتخابات مجلس نهم از طریق شبکه‌های مجازی و اجتماعی بودند، گفت: «دستگیرشدگان از طریق فضای مجازی با خارج از کشور ارتباطاتی داشتند که پس از کامل شدن اطلاعات در خصوص اقدامات‌شان آنها را دستگیر کردیم.»

حجت‌الاسلام مصلحی خاطرنشان کرد که افراد دستگیر شده مجموعه قدرت‌مند و مهمی نبودند که بتوانند کاری انجام دهند.

مصلحی در عین حال با تاکید بر اینکه بر همه اقدامات و حرکت‌هایی که از سوی این مجموعه در خصوص انتخابات انجام می‌شود اشراف کامل داریم، مستندات به دست آمده از این افراد را قابل توجه دانست.
 
وی در پایان متذکر شد:‌ «آنها در حال اجرای برنامه‌هایی برای انتخابات مجلس نهم بودند که دوازدهم اسفند ماه برگزار می‌شود.»