Gerdab.IR | گرداب

جدیدترین اعتراض و اعتراف اکبر گنجی

تاریخ انتشار : ۲۶ دی ۱۳۹۰

روزنامه‌نگار یهودی - آمریکایی به نقل از یک منبع صهیونیستی که وی را دارای سابقه سیاسی و نظامی معرفی کرده، نوشته است که ترور مصطفی احمدی روشن کار مشترک موساد و سازمان مجاهدین خلق است.

به گزارش گرداب، "اکبر گنجی" در یاداشتی که در روز جمعه 13 ژانویه (23دی) در سایت ضد انقلابی روز آنلاین منتشر شد با اشاره به اقداملات خرابکارانه و تروریستی گروهک منافقین، با اعتراض به حمایت های مالی ای که تاکنون از این گروهک شده، نوشت: «تا حدی که من اطلاع دارم، سازمان مجاهدین خلق یکی از گروه هایی است که جهت سرنگونی جمهوری اسلامی تشکیل شده و تمامی دلارهای دریافتی از سوی غربی ها را هزینه ساختن تشکل سیاسی، خرید اسلحه و جنگ با رژیم ایران کرده است. به گفته مسعود رجوی، آنان فقط در یک سال پس از سی خرداد 1360 "دو هزار تن" را در ایران ترور کرده و کشتند.

وقتی از صدام حسین پول و امکانات گرفتند، در کنار ارتش صدام با ایران جنگیدند و باز هم به گزارش خود سازمان مجاهدین در آن نبردها "ده ها هزار تن" از نظامیان ایران را کشتند. پس سازمان مجاهدین خلق در عمل نشان داده است که دلار و یورو و دینار را چگونه صرف سرنگونی جمهوری اسلامی می سازد.»

وی با اشاره به ترور دانشمندان ایرانی طی دو سال گذشته که به دست عوامل "موساد" و "سیا" مدیریت شده، اضافه کرد: «تاکنون حداقل چندین منبع، ترور دانشمندان هسته ای ایران را طرح موساد دانسته که از سوی سازمان مجاهدین خلق عملی شده است. مثلا "ریچارد سیلوراستاین"، روزنامه‌نگار یهودی - آمریکایی به نقل از یک منبع اسرائیلی که وی را دارای سابقه سیاسی و نظامی معرفی کرده، نوشته است که ترور "مصطفی احمدی روشن" در 21/10/1390، کار مشترک "موساد" و "سازمان مجاهدین خلق"(منافقین) است.»
 
منبع: جام نیوز