Gerdab.IR | گرداب

معاون نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی:

ایران در پی حمله به آمریکاست!

تاریخ انتشار : ۱۸ بهمن ۱۳۹۰

در ادعای جدید مقامات صهیونیستی، موشه یالون در همایش هرتزلیا مدعی شد که ایران برای حمله به آمریکا در حال ساخت موشک‌هایی با برد 10 هزار کیلومتر است.

به گزارش گرداب، معاون نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در اظهاراتی بیان کرد که ایران در حال ساخت موشک‌های دوربردی است که برد آن‌ها به 10 هزار کیلومتر رسیده و با استفاده از آن‌ها می‌تواند آمریکا را مورد هدف قرار دهد. وی که رئیس سابق کارکنان نیروهای دفاعی رژیم صهیونیستی بوده است، هشدار داده است که برنامه هسته‌ای ایران در حال تبدیل شدن به تهدیدی نه تنها برای رژیم صهیونیستی، بلکه برای کلیه جهان غرب است.

"موشه یالون" در صحبت‌های خود مدعی شد: «انفجاری که در تأسیسات تحقیقاتی سامانه موشکی ایران رخ داد مربوط به سامانه‌ای می‌شد که داشت برای تولید یا توسعه موشکی با برد 10 هزار کیلومتر آماده می‌شد. این موشک‌ها برای "شیطان بزرگ"، آمریکا است و نه برای ما. لذا ایران تنها برای اسرائیل خطر محسوب نمی‌شود. بنابراین، هنگامی که ما به بحث سلاح هسته‌ای این رژیم می‌رسیم، باید با این دید به آن نگاه کنیم.»

ایران در حال حاضر دارای موشک‌های دوربردی با برد بیش از 2 هزار کیلومتر است که با استفاده از آنها می‌تواند رژیم صهیونیستی را هدف قرار دهد. از آن‌جا که هم‌اکنون ایران دارای توان نظامی‌ای است که می‌تواند امنیت رژیم صهیونیستی را به خطر بیندازد لذا مقامات این رژیم بر آنند تا با بیان چنین سخنانی ایران را در نزد هم‌پیمان قدیمی‌شان، آمریکا، به تهدیدی بسیار بزرگ تبدیل کنند تا آن‌ها نیز که امنیت خود را برابر با امنیت جهان معرفی می‌کنند، به نیابت از این رژیم و جهان دست به مقابله با ایران بزند.

همچنین گفتنی است که شبکه خبری یهودیان در گزارش خود به موفقیت ایران در ارسال ماهواره نوید نیز اشاره و از این دستاورد فضایی و علمی با عنوان ambitious space program (برنامه جاه‌طلبانه فضایی) یاد کرد.

طبیعتاً از دید رسانه‌های صهیونیستی اگر چنین کاری از سوی کشورهای غربی و یا رژیم غاصب صهیونیستی رخ دهد، این کار نوعی فعالیت انسان‌دوستانه و در راستای پیشرفت بشریت تلقی می‌شود، حال آن‌که اگر ایران در هر زمینه‌ای به پیشرفت علمی برسد باید آن را نوعی "جاه‌طلبی" و اقدامی ضد بشری قلمداد کرد!

منبع: مشرق