Gerdab.IR | گرداب

انانیمس؛ آغاز جنگ سایبری علیه اسرائیل

تاریخ انتشار : ۲۶ بهمن ۱۳۹۰

انانیمس به وعده خود عمل کرد و سایت نخست وزیر رژیم صهیونیستی هک شد.

به گزارش گرداب به نقل از روزنامه صهیونیستی هاآرتص، وب سایت خبری دفتر "بنیامین نتانیاهو" نخست وزیر رژیم صهیونیستی بعدازظهر روز گذشته از سوی هکرها مورد حمله قرار گرفت و به مدت یک ساعت به طور متناوب از دسترس خارج شد. این در حالی است که بررسی های کارشناسان امنیتی رژیم صهیونیستی نشان می دهد، این حمله سایبری شامل جلوگیری از ارائه خدمات بوده است که در اثر آن ده‌ها هزار رایانه به طور هم زمان مورد حمله قرار گرفتند تا از ارائه خدمات برای کاربران این سایت جلوگیری شود.

هدف هکرها، حذف کامل رژیم صهیونیستی از دنیای اینترنت
این در شرایطی است که چندین وب سایت موسسات مهم مالی و تجاری رژیم صهیونیستی نیز از این حمله بی‌نصیب نمانده‌اند. در عین حال کارشناسان امنیتی صهیونیست بر این باورند که این حمله صورت گرفته، پیش درآمدی است بر حملات گسترده تر و بیشتری که قرار است امروز انجام شود.

در بیانیه‌ای که از سوی دفتر نخست وزیر رژیم صهیونیستی در این زمینه منتشر شده است، آمده است که در اثر این حمله مشکلاتی در راه برقراری ارتباط میان کاربران ایجاد شد. در این بیانیه ادعا شده است که این مشکلات تنها دقایقی طول کشید و بلافاصله رفع شد.

این حمله در شرایطی انجام شده است که گروه هکرهای "ناشناس" روز جمعه با انتشار ویدئویی در وبگاه یوتیوب اعلام کرد، هدف بعدی حمله سایبری آنان رژیم صهیونیستی خواهد بود. چرا که این گروه معتقد است رژیم صهیونیستی جنایت‌های زیادی بر ضد بشریت انجام می‌دهد و رفتار آنان با مردم فلسطین نیز مورد انتقاد شدید این گروه هکری قرار دارد.

در این فایل ویدئویی خطاب به مقامات صهیونیست آمده است: شما از طریق فریب رسانه ها و پرداخت رشوه های سیاسی، دولت های زیادی را با خود همراه کرده اید. در شرایطی که ادعای دموکراسی دارید، اما در عمل فاصله بسیار زیادی از آن دارید. در واقع هدف شما این است که برای ارائه شرایط زندگی بهتر برای عده معدودی، آزادی افراد بسیاری را پایمال کنید. همچنین در این فایل اشاره شده است که حمله هکری به رژیم صهیونیستی در سه مرحله انجام خواهد شد که مرحله اول آن حذف کامل این رژیم از دنیای اینترنت خواهد بود.

لازم به ذکر است رژیم صهیونیستی در چند هفته اخیر بارها مورد حمله هکرها قرار گرفته است. سایت روزنامه "یدیعوت آحارونت"، مرکز بورس "تل آویو" و حتی هاآرتص نیز از جمله سایت هایی هستند که مورد حمله قرار گرفته اند.

گروه هکرهای ناشناس پیش از این نیز سایت سازمان "سیا" و "اف‌بی‌آی" را نیز هک کرده بودند. گروه هکرهای ناشناس روز گذشته رسما اعلام کرده بود که "جنگ صلیبی سایبری" با رژیم صهیونیستی به راه خواهند انداخت.

منبع: فارس