Gerdab.IR | گرداب

شکایت 578 میلیون دلاری از اشلی مدیسون

تاریخ انتشار : ۰۳ شهريور ۱۳۹۴

شرکت اویدلایف مدیا مالک سایت مروج خیانت اشلی مدیسون بعد از هک شدن و افشای اطلاعات میلیون ها کاربرش با یک شکایت 578 میلیون دلاری مواجه شده است.

به گزارش گرداب خبرگزاری فارس به نقل از استرالین نوشت، هکرها 10 گیگابایت از 300 گیگابایت اطلاعات هک شده کاربران این سایت را در فضای مجازی منتشر کرده و جنجال بی سابقه ای به راه انداخته اند. در میان اطلاعات افشا شده داده های مربوط به برخی سیاستمداران در کشورهای مختلف هم قابل مشاهده است.
 
شکایت از اشلی مدیسون توسط دو شرکت حقوقی کانادایی به نام های Charney Lawyers and Sutts و Strogsberg LLP صورت گرفته است. این شرکت ها می گویند شکایت یاد شده را از طرف کاربران کانادایی سایت مذکور تنظیم کرده اند که حالا اطلاعات شخصی و داده های کارت اعتباریشان افشا شده و آبرو زندگی خانوادگیشان هم در معرض خطر قرار گرفته است. مقر فعالیت اشلی مدیسون در کانادا  بوده است.
 
علاوه بر این شکایت، دادخواست دیگری در میسوری آمریکا توسط یک زن بر ضد سایت اشلی مدیسون تقدیم دادگاه شده و وی تقاضای دریافت غرامت 5 میلیون دلاری نموده است. انتظار می رود این سایت به علت ناتوانی در حفاظت از داده های کاربران در ماه های آینده با شکایات بیشتری مواجه شود.