Gerdab.IR | گرداب

سانسور جنايات موساد در رسانه‌های آمريکا

تاریخ انتشار : ۲۸ اسفند ۱۳۹۰

دولت آمریکا دولتی نامرئی محسوب شده و تنها اجراکننده طرحها و سیاست هایی است که انجمن های صهیون در قالب سازمانهای امنیتی به آنها ارائه می دهند.

به گزارش گرداب، ماه گذشته "جیمز ابورزک"، که بیش از هفت سال در کنگره و سنا عضویت داشته، در گفتگویی مطبوعاتی اظهار داشت که از سوی نیروهای اف بی آی از طرح اسرائیل برای ترور خود مطلع شده است در حالیکه رسانه های آمریکایی کوچکترین اشاره ای به آن نکرده اند.

دکتر "وبستر گریفین تارپلی"، نویسنده و تاریخ شناس در مورد دست های پنهان در دولت آمریکا اظهار داشت: «هزینه های سنگین و خطر واقعی برای امنیت ملی آمریکا حمایت های بی قید و شرط کاخ سفید از تل آویو است. دولت با وجود منافع خود و مردم تحریم هایی را علیه ایران اعمال می‌کند که بیش از هر کشور دیگری به اقتصاد داخلی خودمان صدمه وارد کرده است.

در حقیقت در دایره امپریالیستی وال استریت هیچ قدرتی در کنگره یا حتی کاخ سفید دیده نمی شود، بلکه کنترل اصلی و نهایی تمام امور در دست چند سازمان جاسوسی و اطلاعاتی است. دولت آمریکا دولتی نامرئی محسوب شده و تنها اجراکننده طرحها و سیاست هایی است که انجمن های صهیون در قالب سازمانهای امنیتی به آنها ارائه می دهند. فشاری که این لابی گری ها به رئیس جمهور آمریکا برای رضایت به حمله به ایران وارد می کنند نیز نشان می دهد وضعیت مردم و اوضاع بحرانی اقتصاد کشور کوچکترین اهمیتی برای این قدرت ها نداشته و تنها تحقق اهداف جنگ طلبانه در کشورهای مختلف علی الخصوص خاورمیانه برای آنان اهمیت دارد.

حملات متعدد نظامیان صهیونیست به نوار غزه و سکوت معنادار مقامات آمریکایی در این باره، به تدریج تصویر این کشور را به عنوان یکی از قدرت های جهان تخریب و حذف خواهد کرد. استانداردهای دوگانه اوباما در سیاست خارجه وی را فردی نامعتبر در سطح بین الملل و داخلی جلوه داده است.»

تارپلی در ادامه افزود: «گرچه شعار اوباما برای انتخابات تغییر سیاست های جنگ افروزانه بوش بود، اما حقیقت آن است که نظامیان آمریکایی در پاکستان جنگ جدیدی به راه انداخته اند، به لیبی حمله کرده اند و بخشهای گسترده ای از آفریقا را به وسیله ارتش به تسخیر خود در آورده اند.

بسیاری از مردم آمریکا اکنون از روابط پنهانی عمیق دولت خود با اسرائیل آگاه شده اند. جنبش های اشغال در تمامی ایالات نشان دهنده همین بیداری است؛ اگرچه نیروهای دولتی عموما اینگونه جنبش ها را سرکوب و خفه می‌کنند، اما نتوانسته اند به طور کامل حذف کنند. اکثریت مردم مخالفت شدید خود با کنترل رسانه ها، دولت و کشور از سوی لابی های صهیونیستی را اعلام کرده اند.»