Gerdab.IR | گرداب

هدف قرار دادن عمق استراتژیک رژیم‌صهیونیستی در بطن اصول حزب‌الله

تاریخ انتشار : ۲۸ فروردين ۱۳۹۱

هدف قرار دادن مراكز حیاتی و استراتژیك رژیم صهیونیستی از سوی حزب الله به نحوه حملات اسرائیل به لبنان بستگی دارد و هرگونه حمله علیه لبنان، با پاسخ مشابه و سخت حزب الله روبه رو خواهد شد.

به گزارش گرداب، پایگاه خبری "الانتقاد" به عنوان ارگان رسمی حزب الله در واكنش به اظهارات اخیر "ایهود باراك"، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نوشت: باراك از قدرت فوق العاده موشكی حزب الله به عنوان یكی از سپرهای قوی دفاع از لبنان، غافل شده است.

وزیر جنگ رژیم صهیونیستی اخیرا مدعی شده بود كه حزب الله در جریان جنگ آینده، زیرساخت های ما را مورد هدف قرار نخواهد داد.

پایگاه خبری الانتقاد افزود: هدف قرار دادن مراكز حیاتی و استراتژیك رژیم صهیونیستی از سوی حزب الله به نحوه حملات اسرائیل به لبنان بستگی دارد و اسرائیل به خوبی آگاهی دارد كه هرگونه حمله علیه لبنان، با پاسخ مشابه و سخت حزب الله روبه رو خواهد شد.

الانتقاد افزود: در حقیقت اعتقاد حزب الله به هدف قراردادن تمام مراكز حیاتی و استراتژیك رژیم صهیونیستی، این رژیم را از شروع حمله احمقانه علیه لبنان باز داشته است.

این پایگاه با اشاره به نقش رژیم صهیونیستی در خدشه‌دار كردن چهره حزب الله در داخل لبنان تأكید كرد: اسرائیل با امید بستن به ایجاد تغییرات در صحنه داخلی لبنان و وارد كردن انواع اتهام ها به حزب الله برای خدشه‌دار كردن چهره آن، درصدد تضعیف حزب الله در لبنان است؛ غافل از اینكه شرایط و اوضاع سیاسی لبنان در سال 2006 میلادی (1385) كه به مراتب سخت‌تر از اوضاع دوران كنونی بود، نتوانست از شدت پاسخ حزب الله در برابر حملات اسرائیل بكاهد.

این پایگاه در ادامه مطالب خود نوشت: مقامات رژیم صهیوینستی تهدید كرده اند كه در جنگ آینده خود با حزب الله كلیه زیرساخت های بنیادی لبنان را به شدت مورد حمله قرار خواهند داد و اشتباه خود در جریان جنگ سی و سه روزه در هدف قرار ندادن مراكز حیاتی لبنان را تكرار نخواهند كرد.

منبع: ایرنا