Gerdab.IR | گرداب

کتاب دوستی کردها و رژیم صهیونیستی + عکس

تاریخ انتشار : ۲۹ فروردين ۱۳۹۱

نویسندە کتاب کردها و رژیم صهیونیستی به روابط کردها و این رژیم در طول چندین سال گذشته اشارە کردە و بر گسترش مناسبات سیاسی و اقتصادی آنها در آیندە تاکید کردە است.

به گزارش گرداب، منبعی آگاە در وزارت فرهنگ و جوانان منطقە کردستان عراق اعلام کرد: کتاب "دوستی کردها و اسرائیل" بە قلم "مولود آفند"، برای اجازە چاپ و انتشار ، تقدیم وزارت فرهنگ و جوانان شدە است.

وی افزود: نویسندە این کتاب به روابط کردها و رژیم صهیونیستی در طول چندین سال گذشته اشارە کردە و بر گسترش مناسبات سیاسی و اقتصادی آنها در آیندە تاکید کردە است.

انتشار کتاب گوناگون در زمینه لزوم گسترش روابط کردهای عراق و رژیم غاصب صهیونیستی در حالی است کە چندی پیش روزنامه فرانسوی "فیگارو" با انتشار گزارشی اعلام کرد: سازمان جاسوسی موساد نفوذ در کردستان عراق را آغاز کرده تا با استخدام برخی افراد حاضر در این منطقه از آنها برای جاسوسی علیه ایران و انجام اقدامات خرابکارانه استفاده کند.

بر اساس این گزارش، رژیم صهیونیستی با استخدام پناهندگان حاضر در منطقه کردستان از آنها برای جمع‌آوری اطلاعات درباره برنامه هسته ای ایران و ترور دانشمندان ایرانی استفاده می کند.

پیش از این نیز معاون وزیر کشور عراق، شبکه های صهیونیستی را عامل اقدامات جنایتکارانه بزرگی همچون قاچاق مواد مخدر، جعل اسکناس و انتشار مجله و سی دی های غیر اخلاقی و فساد و فحشا در میان جوانان عراقی دانسته بود.

منبع: فارس