Gerdab.IR | گرداب

اگر سال 57 اینترنت بود، بلایی مثل انقلاب اسلامی سرمان نمی‌آمد!

تاریخ انتشار : ۰۳ ارديبهشت ۱۳۹۱

اگر در سال 1357 اینترنت وجود داشت، هرگز بلایی مثل انقلاب اسلامی سرمان نمی‌آمد که مردم ایران به سمت معیارهای دینی و به اصطلاح حکومت اسلامی و شریعت سیاسی گرایش پیدا کنند.

به گزارش گرداب، "پرویز قاضی سعید" مفسر سیاسی شبکه سلطنت‌طلب "پارس" در برنامه ثابت خود در این شبکه اظهار داشت: «اگر در سال 1357 اینترنت وجود داشت، هرگز بلایی مثل انقلاب اسلامی سرمان نمی آمد که مردم ایران به سمت معیارهای دینی و به اصطلاح حکومت اسلامی و شریعت سیاسی گرایش پیدا کنند.»

وی با گلایه از عجز اپوزیسیون در مقابل اراده ملت ایران، افزود: «هنوز یک مرد بین ما نیست که بخواهد و بتواند با رژیم جمهوری اسلامی مقابله کند. ما هنوز در 50 سال گذشته زندگی می کنیم. هنوز درگیر "مصدق" و "رضاشاه" و... هستیم و هیچ برنامه ریزی مشخصی نداریم.»

وی در پایان با اشاره به مذاکرات ایران و 1+5 در استانبول گفت: «بنا بر اخباری که وجود دارد، قبل از اجلاس استانبول مذاکرات پشت پرده ای بین مقامات ایرانی و آمریکایی صورت گرفت که به واسطه آن، اجلاس استانبول با خنده و ابراز امیدواری طرف های مذاکره کننده به پایان رسید. باید بگویم که در این میان نه جمهوری اسلامی راست می گوید، نه آمریکا و نه دیگر کشورهای غربی، بلکه در این میان فقط اسرائیل راست می گوید که جمهوری اسلامی برای خاورمیانه و صلح جهانی خطرناک است.»

منبع: جام نیوز