Gerdab.IR | گرداب

سياستمداران آمريكا در حمايت از سبزها اتفاق نظر دارند؛

وال‌استريت ژورنال: سبزهاي ايران نيازمند كمك غرب هستند

تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۸۹

يك روزنامه آمريكايي در گزارشي با اشاره به اظهارات اخير رئيس‌جمهور آمريكا در حمايت از اقليت اغتشاشگر در ايران تأكيد كرد كه مخالفان ايران نيازمند كمك غرب هستند و دولت آمريكا بايد براي پيشبرد اهداف خود در اين زمينه سرمايه‌گذاري كند.

به گزارش گرداب، روزنامه آمريكايي "وال استريت ژورنال" در گزارشي در رابطه با حمايت غرب و آمريكا از اقليت اغتشاشگر در ايران نوشت: مخالفان ايران نيازمند كمك غرب هستند.

اين مقاله در ادامه نوشت: بررسي رويدادهاي پس از انتخابات سال گذشته نشان مي‌دهد كه فعاليت سبزهاي ايران و مخالفان جمهوري اسلامي به خاموشي گراييده است، اما بررسي دقيقتر اين وقايع نشان مي‌دهد كه آنها زنده هستند و تنها به كمك نياز دارند.

اين گزارش افزود: يك مشكل عمده كه مخالفان ايران تا كنون با آن مواجه بوده‌اند اين بود كه واشنگتن تمايلي به حمايت آشكار از سبزهاي ايران نشان نداده بود. اما امروزه، اكثر سياستگذاران در واشنگتن به اين اتفاق نظر رسيده‌اند كه بايد از آنها حمايت كرد.

اين نشريه آمريكايي با اشاره به اظهارات اخير "باراك اوباما" رئيس‌جمهور آمريكا در حمايت از اين اقليت در ايران پيشنهاد كرد: هم اكنون زمان آن رسيده است كه دولت آمريكا روي حرفي كه مي‌زند، سرمايه‌گذاري كند.

رئيس‌ جمهور آمريكا روز گذشته در بيانيه‌اي به بهانه دفاع از آزادي ضمن تأكيد بر حمايت واشنگتن از مخالفان جمهوري اسلامي و دخالت آشكار در امور ايران از جامعه بين‌الملل خواست تا حمايت خود را از اغتشاش‌گران نشان دهند.

منبع:  فارس