Gerdab.IR | گرداب

شبكه بالاترین، نقاب از چهره برداشت

تاریخ انتشار : ۰۹ ارديبهشت ۱۳۹۱

شبكه بالاترين ابتدا آرم شبكه استعماري- صهيونيستي بهائيت را تبديل به لوگوي خود كرد و سپس به تبليغ علني تلويزيون اين حلقه پرداخت.

به گزارش گرداب به نقل از کیهان، طي چند روز گذشته، شبكه صهيونيستي "بالاترين" با كنار گذاشتن برخي ملاحظات گذشته و در حالي كه اهانت به مقدسات اسلامي- شيعي را شدت بخشيده بود، ابتدا آرم شبكه استعماري- صهيونيستي بهائيت را تبديل به لوگوي خود كرد و سپس به تبليغ علني تلويزيون اين حلقه پرداخت كه تصادفا هم‌نام پايگاه اينترنتي وابسته به گروهك شوراي هماهنگي سبز (كلمه) است. در تبليغات بالاترين درباره تلويزيون بهائيت، از آموزه هاي اسلام به عنوان خرافات و بردگي ياد شده است.

همزمان با پوست اندازي بالاترين، سايت نيمه تعطيل "صبح امروز" كه از سوی "مجتبي واحدي" (مشاور فراري كروبي و سردبير سابق روزنامه آفتاب يزد) و شماري از روزنامه نگاران متواري راه اندازي شده بود، اقدام به انتشار ويژه نامه جانبدارانه براي بهائيت كرد.

يادآور مي شود مقر شبكه بهائيت در فلسطين اشغالي، شهر "عكا" قرار دارد. بسياري از مقامات سياسي و اقتصادي متنفذ رژيم پهلوي، مسلك انگليس ساخته بهائيت را پيشه كرده و در عمق دربار نفوذ داشتند. ترويج اباحي‌گري، انكار مهدويت و ايجاد شبكه فساد سياسي و اقتصادي و فرهنگي، از جمله كاركردهاي بهائيت در ايران بوده است.

در جريان حرمت‌شكني بي‌سابقه فتنه‌گران در روز عاشوراي سال 1388 چند تن از عناصر بهائي حين تحريك به حرمت‌شكني و آشوب بازداشت شدند.

طي روزهاي اخير تحركات مشابهي از سوي شبكه سعودي "العربيه" براي ترويج بهائيت و شبكه تلويزيوني وابسته به آن "من و تو" مشاهده شده است. شبكه من و تو از سوی شبكه بهائي مستقر در انگليس و شبكه بي بي سي، راه اندازي شده است.