Gerdab.IR | گرداب

با نزدیک شدن به انتحابات آمریکا؛

ترفند هالیوودی اوباما برای پیروزی در انتخابات + عکس

تاریخ انتشار : ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۱

اوباما در چنین شرایط سختی که برای خود رقم زده است بهترین راهکار را در پیش گرفته و به سراغ ستاره هایی رفته که در آمریکا طرفداران بسیاری دارند.

به گزارش گرداب به نقل از صراط، باراک اوباما در یک ترفند انتخاباتی برای مبارزه با رقبای جمهوری خواه خود دست به دامان برخی از مشهورترین بازیگران و ستارگان هالیوود شده است.

سایت  شبکه  "سی ان ان"  آمریکا، ضمن اشاره به آخرین سخنرانی انتخاباتی باراک اوباما در واشنگتن، نوشت: رامنی، گینگریچ و تمام جمهوری خواهان در مقابل اوباما یک سیستم پچیده ای را طراحی کرده اند تا کرسی قدرت را به سمت خود بکشند.

تحليل گر " سی ان ان " ضمن اشاره به سلسله اقدامات تبلیغاتی جمهوري خواهان، رفتار اخیر آن‌ها را یک نبرد جنگی توصیف کرد و افزود: اوباما به جبهه مردم روی آورده است و با ترفندی متفاوت می خواهد ریاست جمهوری خود را تداوم ببخشد.

در همین رابطه " سی ان ان " درگیری های اخیر اوباما با سران رژیم صهیونیستی را حساس تلقی کرد و اذعان داشت: اوباما در چنین شرایط سختی که برای خود رقم زده است بهترین راهکار را در پیش گرفته و به سراغ ستاره هایی رفته که در آمریکا طرفداران بسیاری دارند.

در پایان این گزارش این شبکه آمریکایی ضمن اشاره به کمپین "جرج کلونی" و " کیتی پری "، دو بازیگر و خواننده مشهور آمریکایی در حمایت از اوباما نوشت:جرج کلونی و کیتی پری به دلیل محبوبیت بالایی که دارند، می توانند برگه برنده اوباما باشند.