Gerdab.IR | گرداب

بالاترین: اپوزيسيون خارج‌نشين معضل و مصيبت است

تاریخ انتشار : ۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۱

اپوزیسیون خارج نشین هيچگاه حاضر به قبول اشتباهات خود نبوده و منتقدين خود را ديكتاتوروار مورد حمله ايادي خود قرار داده و او را متهم به دهها و صدها كار نكرده مي كند.

به گزارش گرداب شبكه صهيونيستي بالاترين نوشت: ما با معضل اپوزيسيوني مواجه هستيم كه 3دهه است دچار بيماري توهم است و هر تازه واردی را هم آلوده به اين بيماري مي كند.

بالاترین با درج اين تحليل درباره اپوزيسيون خارج نشين ادامه داد: اپوزيسيون خارج نشين يك معضل و مصيبت است چرا كه؛ 1- خود اساسا ديكتاتور است. 2- هنوز اندر خم كوچه است و هيچ راهكاري براي خارج شدن از پيله اي كه به دور خود تنيده ندارد و حتي هيچ پيشنهادي را هم براي خارج شدن از بن بست بي برنامگي و بي اعتباري خود، قبول نمي كند. 3- هيچگاه حاضر به قبول اشتباهات خود نبوده و تاب و تحمل شنيدن انتقاد را ندارد و منتقدين خود را ديكتاتوروار مورد حمله ايادي خود قرار داده و او را متهم به دهها و صدها كار نكرده مي كند. 4- بيش از سه دهه است بسياري از بزرگان آن دچار بيماري توهم بوده و اين بيماري و مرض، آنچنان در فضاي اپوزيسيون رخنه كرده كه هر تازه وارد به اپوزيسيون اغلب دچار اين مرض مي شود و چه بسيار بوده و هستند افرادي متوهم كه جز نوك بيني خود هيچ چيز ديگري را نديده و نمي خواهد ببيند. 5- اپوزيسيوني كه بزرگان آن فقط به فكر جايگاه و اعتبار و منافع خود و مطرح شدن در رسانه هايي مثل بي بي سي و صداي آمريكا و... بوده و هستند. 6- اپوزيسيوني است كه وارد شوندگان به آن شهوت شهرت طلبي دارند. 7- افرادي در آن رخنه كرده اند كه مستقيم و غيرمستقيم از حاميان حكومت اسلامي بوده و حتي از منابع مالي حكومت جمهوري اسلامي ايران بهره مند گشته و مي شوند. 8- اپوزيسيوني كه خريدني است و بسياري از مدعيان آن قابل خريدن بوده و هستند. مگر سردار مدحي نفوذي سيستم اطلاعاتي و امنيتي حكومت نبود كه براي برخي از به اصطلاح اشخاص اپوزيسيون الماس چندين ميليون دلاري هديه داده بود؟ 9- اپوزيسيوني كه از سر بدبختي و فلاكت حاضر به نشست با انحصار طلبان به اصطلاح اصلاح طلب حكومتي شده است.

اين شبكه ضد انقلابي در ادامه معرفي اپوزيسيون مي نويسد: 10- اپوزيسيون آن قدر خوار و ضعيف شده كه فقط به اميد آمريكا نشسته و فاقد اعتماد به نفس است. 11- دنباله رو نيروهاي دوزيست سياسي است. 12- پر شده از نفوذي هاي رژيم. 13- تزئيني است و بيشتر به بادكنك مي ماند. 14- گاه كسي را راه نمي دهد و گاه چنان بي در و پيكر مي شود كه هر رجال سياسي در آن داخل مي شود. 15- هنوز در بحث هاي تئوريك و آكادميك گير كرده است. 16- تحت كنترل رژيم است. 17- اپوزيسيوني كه هر دم از آن، بري مي رسد، و هر دم عده اي كلاش و كلاهبردار فرصت طلب براي خودشان، كنگره ملي، اتحاد ملي و... تشكيل داده و نوچگان خود را در فيس بوك مامور تبليغات براي باند خود كرده و به منتقدين حمله و انگ مي زنند. 18- اپوزيسيوني كه قسمت عمده مبارزات خود را صرف وقت گذاشتن در فيس بوك كرده و تبديل به اپوزيسيون فيس بوكي شده است.

منبع: کیهان