Gerdab.IR | گرداب

ادعای مفتی اعظم عربستان؛

سرنگونی چهار دیکتاتور جهان، به علت گناهان بندگان!

تاریخ انتشار : ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۱

فتنه‌ها و ناآرامی‌ها و ناامنی‌هایی که در کشورهای اسلامی روی می‌دهد به علت گناهان بندگان است.

به گزارش گرداب، شیخ "عبدالعزیز آل‌الشیخ"، مفتی اعظم عربستان سعوی در جدیدترین اظهارنظرهای مضحک خود مدعی شده که بی‌ثباتی در خاورمیانه و سقوط چهار تن از رؤسای جمهور کشورهای مختلف به علت وجود مسلمانان گناهکار است.

روزنامه "الوطن" جاپ عربستان سعودی به نقل از مفتی وهابی‌ها نوشت: فتنه‌ها و ناآرامی‌ها و ناامنی‌هایی که در کشورهای اسلامی روی می‌دهد به علت گناهان بندگان است.

این مفتی سعودی که سرنگونی چهار نفر از دیکتاتورهای جهان را فتنه و ناآرامی خوانده است، به علت اصلی سرنگونی آنها که همان ظلم و ستم و وابستگی به قدرت‌هاي بيگانه غربي و صهيونيستي و خشم عمومی مردم است، اشاره‌ای نکرده و در عوض مدعی شده که این گناهان مردم است که باعث شده این اتفاقات روی دهد!

اظهارات این مفتی وهابی در شرایطی صورت می‌گیرد که مردم شرق عربستان و همچنین دانشجویان دانشگاه‌های مختلف در این کشور به علت ظلم و ستم و تشديد دیکتاتوری آل‌سعود و سرسپردگی مقامات حاکم بر این کشور به آمریکا و غرب اعتراضات دامنه‌داری را ادامه می دهند.

علمای وهابی سعودی که جیره‌خوار رژيم این کشور هستند، بارها با تحریم تظاهرات و مخالفات‌های مدنی ضد دولتی، خواستار توقف این حرکت‌ها شده‌اند، اما مردم با بی‌اعتنایی به این فتواها حرکت انقلاب‌گونه خود را ادامه می‌دهند.

منبع: مشرق