Gerdab.IR | گرداب

جديدترين توليد گروه وستوراما منتشر شد؛

تلاش مسيحيت صهيونيسم آمريكا در شرعي جلوه دادن حمله به ایران + مستند

تاریخ انتشار : ۲۴ ارديبهشت ۱۳۹۱

اسرائیل در قالب باورهای ساختگی مذهبی و از طريق جريان مسيحيت صهيونيست آمريكا در تلاش است که "حمله به ایران" را یک تکلیف دینی برای مردم آمریکا قلمداد کند.

به گزارش گرداب به نقل از رجا، گروه رسانه‌اي "وستوراما" كه با نگاه انتقادي به غرب تا كنون مستندهاي افشاگرانه‌اي را بر روي شبكه جهاني اينترنت منتشر كرده است، در آخرين تولید خود با عنوان "بازگشت یهودا"، اقدام به انتشار مصاحبه‌اي با یک کشیش ضدصهیونیست كرد كه در آن به افشاگري پيرامون نفوذ جريان مسیحیت صهیونیسم  بر مسیحیان آمریکا كرده و اين موضوع را با خیانت یهودا به حضرت عیسی‌علیه‌السلام مشابهت داده است.

کشیش "چارلز" که از فعالان جنبش اعتراضی اشغال آیپک است، با بیان اینکه اسرائیل در قالب باورهای ساختگی مذهبی و  از طريق جريان مسيحيت صهيونيست آمريكا در تلاش است که "حمله به ایران" را یک تکلیف دینی برای مردم آمریکا قلمداد کند، افزوده است: «ما در لحظات مهمی به سر می‌بریم و این لحظاتی است که مردم آمریکا در برابر زیاده خواهی‌های اسرائیل به پا خیزند.»

وی در بخشي از این مصاحبه، مسیحیت صهیونیسم را يك بيماري آمریکایی دانسته که باید به وسیله آگاهی‌بخشی به مردم آمریکا درمان شود.

اين مصاحبه شنيدني در شبكه يوتيوب و شبکه‌های اجتماعی انگلیسی زبان با بازتاب قابل توجهي روبرو شده است.

مسيحيان صهيونيست گروهي از مسيحيان تندرو آمريكايي هستند كه دين مسيحيت را مبتني بر آموزه‌هاي صهيونيستي در آمريكا ترويج مي كنند. اين گروه هسته اصلي دولت تندروي جرج بوش را تشكيل مي دادند كه تحت عنوان ديني "جنگ هاي صليبي" جنگ هاي افغانستان و عراق را در منطقه خاورميانه شعله ور كردند.

از چهره هاي شاخص اين جريان مي توان به كاندوليزا رايس،‌ كالين پاول و پل ولفويتز اشاره كرد.

گروه ایرانی وستوراما، پیش از این علاوه بر انتشار کلیپ‌هایی از برخوردهای شدید پلیس دولت‌های غربی با معترضین این کشورها، پخش زنده‌ راهپیمایی 22 بهمن سال 90 از سوی یک ایرانی - آمریکایی به زبان انگلیسی را نيز سامان داده بود که مورد توجه کاربران غربی قرار گرفت.
 

دانلود