Gerdab.IR | گرداب

رژیم صهیونیستی در گل گیر کرده است!

تاریخ انتشار : ۰۳ خرداد ۱۳۹۱

غرب، اسرائیل را در حالتی همچون گیر کردن در گِل، رها کرده است.

به گزارش گرداب، روزنامه هاآرتص با اشاره به مذاکرات بغداد نوشت: شاید ایران در مذاکرات صادق باشد. در حال حاضر توافقاتی در مذاکرات دو روزه میان یوکیو آمانو و مقامات ایران شکل گرفته است ولی تهران توضیحی در مورد این توافقات نداده است. سفر آمانو به ایران درست قبل از مذاکرات بغداد بوده است، مذاکراتی که شاید ایران و غرب در آن بر تمامی اختلافات خود فائق آیند و به توافقات زیادی برسند.

این روزنامه صهیونیستی ادامه داد: مذاکرات بغداد و منافعی که این مذاکرات دارد، موجب شده اسرائیل کنار زده شود. غرب، اسرائیل را در حالتی همچون گیر کردن در گِل، رها کرده است. اسرائیل تنها ادعا می کند که برنامه هسته ای ایران تهدید بزرگی برای جهان است. این مذاکرات و توافقات آن یک موفقیت بزرگ برای رهبر عالی ایران، "آیت الله خامنه ای" و همچنین برای رئیس جمهور آمریکا، "باراک اوباما"ست.

در حالی که رژیم صهیونیستی، بزرگترین ناقض قوانین هسته ای در جهان است، هاآرتص افزود: به هر حال "نتانیاهو" و "ایهود باراک" باید در ماه های آینده شاهد نقض قوانین هسته ای [!] باشند. اوباما و دیگر رهبران ساده لوح هستند و باید در ماه های آتی هزینه این سادگی خود را بدهند. به هر حال شرایط به گونه ای است که در صورت فشار زیاد به ایران و به تبع آن توافق این کشور با غرب، اسرائیل منزوی خواهد شد.

منبع: جام نیوز