Gerdab.IR | گرداب

نتانياهو: براي نابودي اسرائیل رهبر ايران از همه مصمم‌تر است

تاریخ انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۱

آیت الله خامنه‌ای بيشترين عزم را در ايران براي نابودي اسرائيل دارد و حتي از احمدي نژاد هم در اين زمينه مصمم‌تر است.

به گزارش گرداب به نقل از کیهان، ماجرا از اين قرار است كه خبرنگار نشريه "بيلد" در مصاحبه چندي پيش خود با نتانياهو به او يادآوري مي كند كه مردم آلمان قضاوت بسيار منفي نسبت به رژيم صهیونیستی دارند. او مي گويد: «آقاي نخست وزير! طبق يك نظرسنجي جديد 79 درصد مردم آلمان معتقدند اسرائيل به حقوق بشر احترام نمي گذارد و 70 درصد آنها مي گويند اسرائيل منافع خود را بي توجه به منافع ملت ها پي مي گيرد. شما وقتي اين اعداد و ارقام را مي شنويد چه فكر مي كنيد؟»

نتانياهو كه از اين سوال جاخورده بود، مي گويد: «معلوم است كه در آلمان و اروپا برداشت خيلي غلطي از اسرائيل وجود دارد. ما يك دموكراسي هستيم كه مقابل ايران و عوامل آن ايستاده ايم. ما يگانه پرچمدار آزادي و حقوق بشر در منطقه ايم. آيا مي دانيد كه يك ميليون عرب در كشور ما زندگي مي كنند و از حقوق شهروندي برخوردارند.»

نتانياهو در ادامه با اشاره ضمني به افسانه هولوكاست و نقش آلمان، گفت: «طبيعي است كه اين موضوع در آلمان [نظر مردم آلمان درباره ماهيت ضد حقوق بشري اسرائيل] با تاريخ خاصش خيلي ناگوار است. بدتر از چنين نظرسنجي هايي هم در تاريخ ملت [!؟] ما بوده و تأسف بار است اتهاماتي كه روزگاري عليه يهوديان بوده است، اكنون درباره اسرائيل گفته مي شود.»

طنز تلخ در اظهارات نتانياهو تحريف مطلق تاريخ و بيان اين عبارت است كه "يك ميليون عرب در كشور ما زندگي مي كنند!" حال آن كه كشور فلسطين اصالتا متعلق به آن اعراب است ضمن اينكه 6 ميليون فلسطيني به خاطر اشغال‌گري و سبعيت رژيم صهيونيستي از حق سكونت در كشور خود و حاكميت ملي محروم شده و آواره ديگر كشورها هستند.

نتانياهو در اين مصاحبه با اشاره به بيداري و انقلاب ملت هاي مسلمان منطقه گفت: «وضعيت در خاورميانه به نسبت 3 سال پيش خيلي بدتر شده و اكنون شاهد سلطه اسلام‌گرايان و ايجاد حكومت هاي اسلامي هستيم.»

وي همچنين درباره برنامه هسته اي ايران مي گويد: «اين برنامه ذره اي كندتر نشده و با وجود همه فشارهايي كه وارد شده، هيچ اتفاقي نيفتاده است. ايران موفق شده حتي غني‌سازي 20 درصدي را هم انجام دهد، اما جامعه جهاني نه توقف غني‌سازي را مطالبه مي كند و حتي نمي خواهد تاسيسات زيرزميني فردو را تعطيل كنند. تاكنون تحريم ها هيچ نتيجه اي در توقف اقدامات ايران نداشته است.»

نتانياهو با بيان اينكه طرف اصلي رژیم صهیونیستی در ايران [آيت الله] خامنه اي است كه حكومت را هدايت مي كند، تصريح كرد: «او بيشترين عزم را در ايران براي نابودي اسرائيل دارد و حتي از احمدي نژاد هم در اين زمينه مصمم‌تر است.»

خبرنگار پرسيد وقتي به مقامات ايراني فكر مي كنيد چه احساسي داريد؟ كه نتانياهو پاسخ داد: «ملاك احساسات من نيست. مهم واقعيت است و واقعيت اين است كه هر چه ايران هسته اي تر مي شود، اين بد است. آنها تروريست ها را سراغ ما مي فرستند و حماس و حزب الله را تجهيز مي كنند، تهديد مي كنند كه تنگه هرمز را مي بندند و جلوي صادرات نفت را مي گيرند.»