Gerdab.IR | گرداب

درخواست منوشه امیر برای رفقایش؛

برای نابودی جمهوری اسلامی، منافقین را دریابید!

تاریخ انتشار : ۲۳ خرداد ۱۳۹۱

آمریکا باید به هر نحوی که ممکن است نزدیک ترین متحد سازمان یافته و بالقوه اسرائیل در خاورمیانه برای ضربه به جمهوری اسلامی را از لیست گروه های تروریستی خارج سازد.

به گزارش گرداب، "منوشه امیر"، مدیر بخش فارسی رادیو اسرائیل، خواستار فشار به آمریکا برای خارج ساختن نام "سازمان مجاهدین خلق" از لیست گروه های تروریستی جهان شد.
 
مدیر بخش فارسی رادیو اسرائیل در برنامه تفسیر خبری خود، روز گذشته با تاکید بر این نکته که سازمان مجاهدین خلق رابطه نزدیکی با رژیم صهیونیستی دارد، از آمریکا خواست تا با خروج نام این گروه از لیست گروه های تروریستی در جهان، به اسرائیل در راه تحقق پروژه نابودی جمهوری اسلامی کمک کند.
 
منوشه امیر با تاکید بر این که سازمان تروریستی مجاهدین خلق طی سال های گذشته کمک های زیادی به اسرائیل برای به راه انداختن جنگ اطلاعاتی و عملیاتی علیه نظام اسلامی ایران کرده گفت: «آمریکا باید به هر نحوی که ممکن است نزدیک ترین متحد سازمان یافته و بالقوه اسرائیل در خاورمیانه برای ضربه به جمهوری اسلامی را از لیست گروه های تروریستی خارج سازد تا دست مقامات اسرائیل برای ارتباط گیری با عناصر این گروه باز باشد.»
 
در همین راستا روزنامه صهیونیستی هاآرتص نیز روز گذشته با اعلام این موضوع که "چرا گروهی که با اسرائیل در ارتباط است باید در لیست تروریست ها باشد؟! " خواستار خارج شدن فوری نام سازمان منافقین از لیست گروه های تروریستی شده بود.
 
لازم به ذکر است سازمان تروریستی مجاهدین خلق (منافقین) از قدیمی ترین گروه های تروریستی سازمان یافته است که تا کنون در راستای اهداف رژیم صهیونیستی چندین رشته عملیات خرابکارانه را علیه نظام مقدس جمهوری اسلامی ترتیب داده است و امروز با رفتن نامش در گروه تیم های تروریستی جهان در حصاری کشنده قرار گرفته است.
 
منبع: صراط