Gerdab.IR | گرداب

کارگردان صهیونیست قسمت دوم "۳۰۰" را می‌سازد

تاریخ انتشار : ۲۵ خرداد ۱۳۹۱

این فیلم که قرار است سال ۲۰۱۳ اکران شود، نبرد دریایی ایران و یونان را به تصویر می کشد که به شکست سپاهیان ایران و بازگشت خشایارشا به ایران می انجامد.

به گزارش گرداب، دومین قسمت از فیلم ضد ایرانی و موهن سیصد در حالی ساخته می شود که کارگردانی صهیونیست پشت دوربین آن قرار می گیرد.

دومین قسمت از فیلم موهن ۳۰۰ با نام "۳۰۰: نبرد آرتیمیس (۳۰۰: Battle of Artemisia)" به وسیله "نوام مورو"، کارگردان صهیونیست ساخته می شود. این فیلم دومین فیلم بلند سینمایی وی پس از "مردم باهوش" است.

این فیلم که قرار است سال ۲۰۱۳ اکران شود، نبرد دریایی ایران و یونان را به تصویر می کشد که به شکست سپاهیان ایران و بازگشت خشایارشا به ایران می انجامد.

فیلمنامه این فیلم بر اساس رمانی از "فرانک میلر" نوشته شده است. فرانک میلر نویسندگی رمان تصویری ۳۰۰ -که فیلم ۳۰۰ بر اساس آن ساخته شده است – و همچنین کارگرادانی و نویسندگی فیلم "شهر گناه" را نیز در کارنامه دارد.

از بازیگران این فیلم می توان به "اوا گرین" که نقش آرتیمیس را به عهده دارد اشاره کرد. این بازیگر بازی در فیلم های "رویال کازینو" از سری فیلم های "جیمز باند" و "قطب نمای طلایی" را در کارنامه دارد. همچنین "رودریگو سانتورو" که در قسمت اول فیلم ۳۰۰ نقش خشایار را بر عهده داشت در این فیلم نیز به ایفای نقش می پردازد.

از نکات قابل توجه این فیلم حضور "فرشاد فرهت"، بازیگر ایرانی در این فیلم است، وی به تازگی در فیلم "کشتی فضایی" به ایفای نقش پرداخته است. این فیلم که داستان فرار چند تن از جاسوسان آمریکایی را از ایران در جریان تسخیر لانه جاسوسی به تصویر می کشد به کارگردانی "بن افلک" و تهیه کنندگی "جرج کلونی" پاییز امسال اکران می شود. فرهت در فیلم ضد ایرانی کشتی فضایی نقش یک پاسدار را به عهده دارد.

قابل ذکر است قسمت اول این فیلم در سال ۲۰۰۶ به کارگردانی و نویسندگی "زاک اسنایدر" به روی پرده رفت و به دلیل دروغ پردازی های بسیار و ایران ستیزی مورد انتقاد های شدیدی قرار گرفت.

منبع: تریبون مستضعفین