Gerdab.IR | گرداب

کارشناس ارشد آمریکایی:

کارتل‌های صهیونیستی بحران اقتصادی جهان را مهندسی می‌کنند

تاریخ انتشار : ۰۸ تير ۱۳۹۱

کارتلهای بزرگ صهیونیستی از مدت های طولانی تا کنون کنترل بازار وال استریت آمریکا را در اختیار دارند.

به گزارش گرداب، کارشناس ارشد اقتصادی آمریکا تاکید کرد کارتلهای به شدت ثروتمند و سرمایه دار صهیونیستی که موسسات مالی بزرگ بین المللی و بازار وال استریت را کنترل می کنند در حال مهندسی بحران مالی و اقتصادی جهان هستند.

"یواخیم مارتیلو" در مصاحبه اختصاصی با شبکه پرس تی وی تصریح کرد: «بین فروپاشی نظام مالی در آمریکا و سراسر جهان، با سیاست مالی واشنگتن ارتباط تنگاتنگی وجود دارد و گروهی از یهودیان صهیونیست آن را هدایت می‌ کنند.»

بر اساس این گزارش وی در ادامه افزود: «کارتلهای بزرگ صهیونیستی از مدت های طولانی تا کنون کنترل بازار وال استریت آمریکا را در اختیار دارند. ما با طیف وسیعی از شبکه های صهیونیستی در بازار وال استریت روبرو هستیم.»

وی در ادامه از دولتهای مختلف جهان خواست تا با رویکردی شفاف و صادقانه و جدی به دخل و تصرف و فساد و توطئه شرکتها و کارتلهای بزرگ صهیونیستی در جهان پایان دهند.

بر این اساس، وی در ادامه هشدار داد اقدامات شرکتهای بزرگ صهیونیستی چرخه بی پایانی از بدهی و کسری بودجه را در آمریکا و سراسر جهان به همراه داشته است.

وی در ادامه ضمن انتقاد از عملکرد دولتهای توسعه یافته در تزریق پول به سیستم بانکی خود افزود: «اگر قرار باشد فشار اجرای این برنامه ها را مردم تحمل کنند و سود آن به جیب بانکداران خصوصی برود، نتیجه این برنامه ها بی فایده و بی ثمر خواهد بود.»

از زمان آغاز بحران مالی و اقتصادی جهان از سال 2008 میلادی تا کنون کشورهای زیادی در جهان با تاثیرات منفی این بحران روبرو شده اند و اکنون نیز کشورهای منطقه یورو با بحران بدهی و کسری بودجه روبرو هستند.