Gerdab.IR | گرداب

حزب‌الله یک شبکه جاسوسی رژیم صهیونیستی را کشف کرد

تاریخ انتشار : ۱۳ تير ۱۳۹۱

این شبکه جاسوسی با هدف شنود مکالمات و ارتباطات حزب الله در منطقه ای نزدیک رودخانه لیطانی واقع در جنوب لبنان فعالیت می کرد.

به گزارش گرداب، هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی دیروز یک شبکه شنود را که علیه حزب الله در جنوب لبنان کار گذاشته بود پس از آنکه نیروهای حزب الله آن را کشف کردند هدف قرار داده و منهدم کردند.

این شبکه جاسوسی با هدف شنود مکالمات و ارتباطات حزب الله  در منطقه ای نزدیک رودخانه لیطانی واقع در جنوب لبنان فعالیت می کرد.

یک منبع امنیتی لبنان در این خصوص گفت که هواپیماهای جنگی رژیم اسرائیل بامداد دیروز دستگاههای جاسوسی که در حد فاصل روستاهای "طرفلسیه" و "الزراریه"  کار گذاشته شده بود را منهدم کردند.

حزب الله لبنان نیز با صدور بیانیه ای ضمن تایید این خبر افزود که دشمن صهیونیستی با منفجر کردن این دستگاه شنود که حزب الله موفق به کشف آن شده بود آن را ازبین برد، اما به کسی آسیبی نرسید.

این منطقه در خارج از حوزه عمل نیروهای "یونیفل" در جنوب این کشور قرار دارد. در همین حال منابع آگاه گفتند که هواپیماهای جنگی رژیم صهیونیستی همچنان در آسمان جنوب لبنان در پرواز هستند.

شایان ذکر است که دو حادثه مشابه دیگر در فوریه 2012 و دسامبر سال گذشته در جنوب لبنان رخ داد، ولی مسئولان رژیم صهیونیستی در خصوص این دو حادثه اظهار نظری نکرده بودند.

به گزارش خبرگزاری فرانسه، حزب الله لبنان در جنوب این کشور شبکه ارتباطات تلفن ثابت ویژه ای دارد که رژیم صهیونیستی سعی می کند با نصب دستگاههای جاسوسی مکالمات نیروهای حزب الله را شنود کند.

منبع: باشگاه خبرنگاران