Gerdab.IR | گرداب

با آزمایش سامانه پیامکی؛

رژیم صهیونیستی خود را برای حمله ایران آماده می‌کند + سند

تاریخ انتشار : ۲۴ مرداد ۱۳۹۱

ارتش صهیونیستی از ترس حملات غافلگیرکننده گروه های جهادی و ایران، ماه‌هاست در حال آزمایش این سیستم هشداردهنده پیامکی است.

به گزارش گرداب، نسخه عربی پایگاه اینترنتی خبرگزاری یونایتدپرس یکشنبه 22 مرداد (August 12) گزارش داد: فرماندهان جبهه داخلی اسرائیل امروز سیستم هشدار دهنده ای را آزمایش کردند که هنگام وقوع حملات موشکی ایران و حزب الله به تمامی شهروندان اسرائیلی پیامک متنی ارسال می کند.

بنا بر این گزارش، رسانه های رژیم صهیونیستی دیروز اعلام کردند که این سامانه از ساعت 8 صبح الی 6 بعد از ظهر مورد آزمایش قرار می گیرد. یونایتدپرس نوشت: در این سامانه هشدار دهنده امکان ارسال پیامک متنی به زبان های عبری، عربی، روسی و انگلیسی تعبیه شده است.

یونایتد پرس در خاتمه افزود: بنا بر گزارش های رسانه ای این سامانه پیامکی هشدار دهنده جهت پاسخ حزب الله لبنان و ایران هنگام حمله اسرائیل به تاسیسات هسته ای ایران است.

بر اساس گزارشها این سیستم ابتدا روز یکشنبه به صورت آزمایشی در شهر رام‌‌الله راه اندازی می‌شود. سپس تا روز پنجشنبه ساکنان شهرهای تل‌آویو، بیت المقدس و حیفا نیز پیامک‌هایی آزمایشی دریافت می کنند.

 "اشپیگل آنلاین" (SpiegelOnline) نیز در همین ارتباط نوشته که متن پیامک هشدار چنین خواهد بود: «جبهه میهنی: این آزمایش یک سیستم هشدار تلفن همراه است.»

گفته می‌شود که این سیستم خبررسانی تا ماه سپتامبر در سراسر سرزمین های اشغالی آماده‌ بهره‌برداری خواهد بود.

 به گزارش روزنامه‌ صهیونیستی "هاآرتص" این سیستم در آغاز بحث‌هایی بر‌انگیخته بود. شرکت‌های خدمات تلفن همراه نخست حاضر به همکاری نبودند و ارسال چنین پیامک‌هایی را عامل ایجاد ترس و سراسیمگی می‌دانستند. این شرکت‌ها از وزارت جنگ اسرائیل خواسته بودند که در صورت بروز دعواهای حقوقی، به آنان غرامت بپردازد. ولی طرفین بعدا توافق کردند که در صورت بروز دعواهای حقوقی، کسی ملزم به پرداخت غرامت نباشد، حتی اگر هشدار ناموجهی داده شده باشد.

 ظاهرا ارتش صهیونیستی از ترس حملات غافلگیرکننده گروه های جهادی و ایران، ماه‌هاست در حال آزمایش این سیستم هشداردهنده پیامکی است. چنانچه کسی موفق به رخنه در این سیستم شود و آن را از کار بیاندازد یا دائما به کار گیرد، این امر می‌تواند برای رژیم صهیونیستی گران تمام شود.



منبع: جام نیوز