Gerdab.IR | گرداب

به دنبال انتشار کتاب "پروتکل سران صهیونیسم" در تلفن‌های همراه؛

خشم خاخام‌های اروپا از اقدام اپل

تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۱

خاخام‌های اروپا به شدت از اقدام یکی از شرکت‌های تولید کننده گوشی‌ تلفن همراه در انتشار کتاب "پروتکل سران جلسات صهیونیسم" انتقاد کردند.

به گزارش گرداب، خاخام های اروپا به شدت به اقدام اخیر شرکت اپل در انتشار نسخه "پروتکل جلسات سران صهیونیسم" بر روی تجهیزات الکترونیکی این شرکت اعتراض کردند و مدعی شدند که این اقدام باعث افزایش تنفر از یهودیان می‌شود.

یکی از اسناد بسیار تکان دهنده ‏ای که سراسر جهان را در بهت ‏و حیرت فرو برد و عکس‏ العملها و برخوردهای متفاوتی را به دنبال داشت کتابی است به نام "پروتکل جلسات سران صهیونیسم" که ‏مجموع 24 گزارش جلسه در تعیین خط مشی و نحوه عمل ‏صهیونیست‌هاست.

مطالب این کتاب از آنجا که گزارش جلسه‏ های ‏داخلی و سری صهیونیست‌هاست، به کلی عاری از تعارفات معمولی، سیاسی و کاملا بی ‏پرده و صریح است.

از همان روز اول پیدایش این کتاب، صهیونیستها با تمام توان و نیرو سعی‏ کردند نسخه‏ های آن را نابود کنند و نقدهای مفصل در رد آن بنویسند و به هر حال آن را مخدوش یا بی‏ ارزش و فراموش شده قلمداد کنند.

آنچه در این ‏کتاب آمده قبل از 1901 میلادی تدوین و تنظیم شده است، اما چنان ‏با وقایع قرن اخیر انطباق دارد که گویی مجریان سیاستهای‏ امپریال-صهیونیستی دنیا، دقیقا این کتاب را پیش ‏رو گذارده و مو به مو آن را اجرا کرده ‏اند.

در بیانیه پایانی کنفرانس خاخام‌های اروپایی که اخیرا برگزار شد، "بنحاس گولداشمیت" رئیس کنفرانس به اقدام اخیر شرکت اپل در قرار دادن نسخه‌ای از این کتاب بر روی تجهیزات الکترونیکی خود به شدت انتقاد کرد.

وی در این بیانیه گفت: وجود نسخه‌ای از این کتاب بر روی تجهیزات الکترونیکی باعث افزایش توطئه‌ها علیه یهودیان می‌شود. پروتکل جلسات سران صهیونیسم باید در اختیار دانشگاهیان قرار گیرد تا این کتاب را به درستی مطالعه کنند، اما در اختیار قرار دادن آن بر روی تجهیزات الکترونیکی قابل حمل، اقدامی خطرناک و ناصحیح است و باعث انتشار تنفر می‌شود.

گروه خاخام‌ها در اروپا از شرکت اپل که سازنده گوشی‌های هوشمند آیفون است خواست تا فروش گوشی‌هایی که دارای نسخه عربی پروتکل جلسات سران صهیونیسم است را متوقف کند.

منبع: جنگ نرم