Gerdab.IR | گرداب

دستان صهیونیست در پس دنیای وب/ جایگاه یاهو در اشلون اینترنتی (قسمت اول) + عکس

تاریخ انتشار : ۲۵ بهمن ۱۳۹۱

در قسمت‌های پیش به نفوذ یهودیان صهیونیست در دو شرکت از شرکت‌های مهم در دنیای اینترنت پرداختیم و نحوه بهره‌برداری تفکر ماسونی از فضای سایبر به وسیله مدیران تراز اول این شرکت‌ها را، به طور مشروح برایتان بیان کردیم.

جایگاه یاهو در اشلون اینترنتیبه گزارش گرداب، در قسمت‌های پیش به نفوذ یهودیان صهیونیست در دو شرکت از شرکت‌های مهم در دنیای اینترنت پرداختیم و نحوه بهره‌برداری تفکر ماسونی از فضای سایبر به وسیله مدیران تراز اول این شرکت‌ها را، به طور مشروح برایتان بیان کردیم.

در این گزارش و قسمت‌های بعدی آن به بررسی نفوذ جامعه صهیونیسم به یکی دیگر از شرکت‌های تاثیرگذار در فضای اینترنت می‌پردازیم.

تری سمل

تری سمل، عضو هیئت مدیره یاهو در بین سال‌های 2001 تا 2007 بود. او در طول سال‌های مدیریتش در یاهو تلاش بسیاری کرد که با استفاده از جایگاه خود تاثیر بسیاری بر روند فکری همکاران خود در این شرکت و نیز تمامی مخاطبان این سایت بگذارد.

در 25 ژانویه سال 2006 او در حالی که منصب مدیریت سایت یاهو را در اختیار داشت، به عنوان یکی از سخنرانان اصلی به "فدراسیون جامعه یهودیان" در سانفرانسیسکو دعوت شد تا در آن‌جا برای 300 نفر از دیگر یهودیان ثروتمند فعال در دنیای تجارت، پیرامون موضوع "بشر دوستی و رهبری" سخنرانی کند.

شاید مقاله سایت یهودی "جی‌ویکلی ()"Jweekly.com که در رابطه با این مراسم منتشر شد، بتواند معنی بشر دوستی و رهبری را بیشتر توضیح دهد:

"با داشتن 420 میلیون کاربر در کل جهان، یاهو می‌تواند جایگاه مهمی در *اشلون اینترنتی داشته باشد. وقتی تری سمل در سال 2001 مدیریت این شرکت را به عهده گرفت این شرکت روندی نزولی را طی می‌کرد ولی او قول داد که یاهو را به دوران اوج خود برساند."

"استراتژی سمل در یاهو کارگر افتاد و او در سال 2005 توانست، تنها 1 میلیارد دلار از درآمد 5.3 میلیارد دلاری‌ یاهو را از راه فروش بدست آورد."

این سایت چنین ادامه می‌دهد: " تری سمل که یکی از تاثیرگذارترین و قدرتمندترین اشخاص پشت پرده هالیوود است، حالا به یکی از فرماندهان اصلی در دنیای تکنولوژی و اینترنت تبدیل شده است."

تری سمل در سخنرانی خود نیز تعاریف جالبی از بشر دوستی ارائه می‌دهد و جایگاه آن را در دنیای تجارت برای مدعوین شرح می‌دهد:

"تجارت و بشردوستی کاملا بایکدیگر مرتبط و تلفیق شده‌اند، گاهی انسان برای بدست آوردن چیزهایی که می‌خواهد بایستی بعضی چیزها را در زندگی خود فدا کند. شاید در ابتدا نیاز به فدا کردن زمان و بعد از آن نیاز به فدا کردن پول باشد."

او تاکید می‌کند که برای تاثیر گذاری بیشتر باید یاد بگیریم که پول خود را بر روی کودکان و نوجوانان 12 – 10 سال به بالا سرمایه‌گذاری کنیم تا در سنین بالاتر، تاثیر‌پذیری آن‌ها از یک انسان (ظاهرا) بخشنده بیشتر باشد. سمل در یکی دیگر از مصاحبه‌هایش چنین بیان می‌کند: " اگر یک تیم مناسب به من در پیشرفت اهدافم کمک نمی‌کردند، من ‌هیچ‌گاه نمی‌توانستم به جایگاه فعلی‌ام دست پیدا کنم. هیچ‌وقت یک ورزشکار بدون وجود یک تیم خوب پیروز نمی‌شود."

در انتها، به بیان پیشینه‌ای از تحصیلات و سمت‌های وی می‌پردازیم تا با خواندن آن‌ها به نفوذ ماسون‌ها و همکاری تیمی آن‌ها پی‌‌ببرید.

تری سمل در خانواده‌ای یهودی‌الاصل در بروکلین متولد شد. او پس از اتمام تحصیلات دانشگاهی با داشتن مدرک کارشناسی در رشته حسابداری، در قسمت پخش شرکت "والت دیزنی" مشغول به کار شد و به طور همزمان نیز همین مسئولیت را در شبکه خبری "سی‌بی‌اس" به عهده گرفت. او در این دو سِمَت به طور کامل فوت و فن چگونگی تاثیر‌بخشی رسانه را بر تفکرات مردم آموخت و تا حدودی با فدا کردن زمان (که در سخنرانی‌اش بدان اشاره کرده بود) به قسمتی از شعار صهیونیستی خود جامه عمل پوشانید.

سپس به شرکت "وارنر برادرز" رفت و با صرف 24 سال از زندگی خود به عنوان رئیس هیئت مدیره و مدیر اجرایی شرکت، تجارب خود را برای بدست آوردن مسئولیت‌های بعدی کامل‌تر کرد. او در این سمت توانست با پشتیبانی از پروژه‌های یهودی، تفکر مورد علاقه اربابان خودش (هم تیمی‌هایش) را تحت قالب فیلم‌نامه‌ها به خورد جامعه هدف فیلم‌های هالیوودی دهد.

او در این راه از کمک‌های دوست قدیمی‌اش "آرون میلچان" بهره فراوان برد. آرون یک تولید‌کننده یهودی‌الاصل هالیوودی بود که روابط پیچیده و قوی‌ای با موساد داشت؛ او در سال 2008 تری سمل را به جشن خصوصی‌اش در اسرائیل که با همکاری کنسول‌گری اسرائیل برگزار شده بود، دعوت کرد.

* برای بدست‌آوردن اطلاعات کامل در مورد اشلون، به خبر "اشلون "Echelon" چیست؟" درهمین سایت مراجعه کنید.

این مطلب ادامه دارد ...

منابع:

http://www.mathaba.net

http://www.whale.to

http://en.wikipedia.org/wiki/ECHELON