Gerdab.IR | گرداب

مدیرکل روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی:

طرح موضوع جلسه‎ اخیر شورا بر اساس اعلام نیاز وزارت ارشاد بود

تاریخ انتشار : ۱۴ آبان ۱۳۹۳

مدیرکل ارتباطات و روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی، گفت: با توجه به محدویت زمانی جلسه‎ اخیر شورای عالی فضای مجازی، تنها دستور جلسه‎ مربوط به پیامک‌های انبوه رسیدگی شد.

به گزارش گرداب، سیدمحمد حسین‌پور در گفت‌وگو با سیتنا درباره‎ علت انتخاب موضوع جلسه‎ شنبه شب شورای عالی فضای مجازی، خاطرنشان کرد: با توجه به مباحث بسیاری که پیرامون موضوع پیامک‌های انبوه وجود داشت و همچنین با توجه به محدودیت زمانی، این دستور جلسه در اولویت رسیدگی شورا قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در ارتباط با طرح این موضوع، باید به اعلام نیاز وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در طرح این مساله نیز اشاره کرد.

وی در ادامه تاکید کرد: از سوی دیگر طبق نظر اعضای شورا، رسیدگی به این مساله در اولویت جلسه قرار گرفت.

مدیرکل ارتباطات و روابط عمومی مرکز ملی فضای مجازی، اذعان داشت: موضوع پیامک‌های انبوه از گذشته در کمیسیون مطرح و ارزیابی شده و آماده بود تا در جلسه مورد بحث و تبادل نظر قرار گیرد و به تبع، مصوبات لازم تصویب شود.

وی در همین راستا افزود: با توجه به سقف زمانی جلسه و محدودیت زمانی سران سه قوه، موضوعات انتخاب و مطرح می‌شود و قطعا با اتمام سریع‎تر موضوع، موضوعات دیگر به ترتیب در دستور کار شورا قرار می‌گیرد.

گفتنی است؛ موضوع ساماندهی پیامک‌های انبوه و خدمات ارزش افزوده‎ پیامکی در جلسه‎ اخیر شورای عالی فضای مجازی کشور مطرح و پس از بحث و بررسی، ضرورت توجه و پرداختن به آن، مورد تأیید همه‎ اعضا قرار گرفت.

در نهایت، پس از طرح کلیاتی در مورد جوانب مختلف این موضوع، ادامه‎ مذاکرات در مورد این دستور، به جلسه‎ بعدی شورا موکول شد.