Gerdab.IR | گرداب

با حضور رئیس مجلس صورت گرفت:

رونمایی از تالار گفت‌وگوی مجازی مرکز پژوهش‌های مجلس

تاریخ انتشار : ۱۰ آذر ۱۳۹۳

رئیس مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی از عضویت بیش از ۵ هزار نفر در تالار گفت وگوی مجازی این مرکز در طول مدت سه هفته فعالیت آزمایشی خبر داد.

به گزارش گرداب و به نقل از روابط عمومی مرکز پژوهش های مجلس شورای اسلامی، دکتر کاظم جلالی پیش از ظهر امروز یکشنبه پس از برگزاری آیین رونمایی تالار گفت‌وگوی مجازی مرکز پژوهش‌ها که با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی در تالار آفتاب پارلمان برگزار شد، در جمع خبرنگاران روز مجلس شورای اسلامی را به مردم و وکلای ملت تبریک گفت.

نماینده مردم شاهرود و میامی در مجلس شورای اسلامی به رونمایی از تالار گفت‌وگوی مجازی مرکز پژوهش‌های مجلس اشاره کرد و گفت: این مرکز علاقمند است از تمام ظرفیت‌های موجود استفاده کند که طبیعی است این استفاده و ارتباط با لایحه‌های مختلف از طریق فضای مجازی امکانپذیر است.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به برخی قابلیت‌های تالار گفت‌وگوی مجازی مرکز پژوهش‌های مجلس بیان داشت: کسانی که به این وب‌سایت مراجعه می‌کنند، می‌توانند نظرات خود پیرامون مسائل مختلف را در تالارها وارد کرده و سپس پیرامون آن گفت‌وگو و اظهارنظر کنند.

دکتر جلالی با اشاره به اینکه این تالار گفت‌وگوی مجازی سه هفته به صورت آزمایشی فعالیت کرده و در طول این مدت بیش از 5 هزار نفر در آن عضو شدند، تصریح کرد: جمعیت فراوانی از این تالار استقبال کردند که امیدواریم این استقبال ادامه داشته باشد.

رییس مرکز پژوهش‌های مجلس همچنین از اقشار مختلف مردم خواست تا ضمن بازدید از تالار گفت‌وگوی مجازی مرکز پژوهش‌های مجلس، نظرات خود را پیرامون مسائل مختلف در این تالارها درج کنند.