Gerdab.IR | گرداب

نماینده مردم تهران در مجلس:

بهترین تدبیر در فضای مجازی با «شورای‌عالی» است

تاریخ انتشار : ۱۵ بهمن ۱۳۹۳

رئیس فراکسیون اصولگرایان مجلس گفت: بهترین مسیر جهت تدبیر در خصوص نحوه پالایش محتوایی شبکه هایی نظیر فیس بوک و توئیتر تصمیم های کارشناسی شورای عالی فضای مجازی است.

غلامعلی حداد عادل با اشاره به اهمیت وظایف شورای عالی فضای مجازی گفت: شورای عالی فضای مجازی و مرکز ملی فضای مجازی با نظر مقام معظم رهبری به این جهت تأسیس شد که کلیه تصمیم گیری های مربوط به کلیه های فضای مجازی با کارشناسی آنها صورت گیرد.

نماینده مردم تهران، ری، شمیرانات و اسلامشهر در مجلس شورای اسلامی در ادامه در خصوص نظرش در مورد که آیا می توان فیس بوک و توئیتر را نیز مثل اینستاگرام به صورت محتوایی مورد فیلتر قرار داد یا خیر، عنوان کرد: به نظر من در حال حاضر بهترین مسیر برای تدبیر در خصوص فضای مجازی، شورای عالی فضای مجازی است.

وی در ادامه با بیان اینکه فیلتر محتوایی شبکه های مجازی نظیر فیس بوک کار ظریف و دقیقی است، گفت: معتقدم در شرایط فعلی مجلس شورای اسلامی، شورای عالی انقلاب فرهنگی و سازمان های دیگر باید همه در جهت تقویت شورای عالی فضای مجازی اقدام کنند.

عضو فراکسیون اصولگرایان مجلس شورای اسلامی در پایان با بیان اینکه صفحه شخصی در فیس بوک ندارم، خاطرنشان کرد: مطالب خود را در وبگاهی که دارم قرار می دهم و در شبکه های مجازی نظیر فیس بوک، توئیتر و اینستاگرام فعالیت ندارم.