Gerdab.IR | گرداب

جشن هسته‌ای برگزار می شود؟

تاریخ انتشار : ۱۶ تير ۱۳۹۴

با داغ شدن تب مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 پیامی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر نهایی شدن توافق هسته‌ای و عدم اعلام آن از سوی دولت به دلیل تلاقی برنامه جشن هسته‌ای با شب‌های قدر منتشر شده است.

به گزارش گرداب به نقل از خبرگزاری فارس با داغ شدن تب مذاکرات هسته‌ای ایران و 1+5 پیامی در شبکه‌های اجتماعی مبنی بر نهایی شدن توافق هسته‌ای و در پیش بودن برنامه جشن از سوی دولت منتشر شد. متن پیام در ادامه می‌آید:


«دوستان مطلع باشند! توافق ایران و 1+5 نهایی شده است اما دولتی‌ها انتشار خبر آن را به دلیل تلاقی با ایام شهادت امام علی(ع) به شب 23 ماه رمضان منتقل کرده‌اند چون برنامه جشن و سرور دارند. حسن روحانی هم نطق اعلان توافق خود را ضبط کرده است. برای خیابان‌ها هم برنامه‌ریزی کرده‌اند».


 برهمین اساس، عصر روز گذشته سخنگوی وزارت کشور اعلام کرد که: «جشن هسته‌ای در کار نیست».


حسینعلی امیری، با نزدیک شدن به مهلت پایانی تعیین شده برای توافق جامع هسته‌ای اعلام کرد که: «دولت بنای برگزاری هیچ جشنی (برای توافق جامع احتمالی) را ندارد.»


سخنگوی وزارت کشور درباره احتمال برگزاری جشن هسته‌ای پس از توافق هسته‌ای ایران و 1+5 گفت: «تا عصر روز یکشنبه هیچ درخواستی برای برپایی جشن هسته‌ای به وزارت کشور یا استانداری نرسیده است. هر تجمع از طرف احزاب یا تشکل‌های سیاسی به مجوز نیاز دارد. دولت هم بنای برگزاری هیچ جشنی را ندارد».