Gerdab.IR | گرداب

ما و استکبار پس از توافق

#ما_آماده_مبارزه_با_استکبار_ هستیم

تاریخ انتشار : ۲۳ تير ۱۳۹۴

فکر میکنم بعد از کمپین #من_عاشق_مبارزه_با_اسرائیل_هستم بتوانیم یه کمپین دیگری راه‌اندازی کنیم و این آمادگی خودمان را جهانی کنیم.

به گزارش گرداب به نقل از جهان،‌ وحيد ایمانی مجری شبكه سوم سيما درباره ديدار اخير دانشجويان با رهبرانقلاب در صفحه كاربری خود در اينستاگرام نوشت:

جای شما خالی، دیشب افطار را در معیت حضرت ماه بودم و الحمدلله جلسه خوب و بانشاط و پر باری بود و بچه های دانشجوی دهه چهارمی، توانستند خوب آبرو داری کنند از نسلی که حرف و حدیث زیادی در موردشان وجود دارد. البته در مورد بچه های نسل دهه هفتاد حرفهای زیادی دارم که اینجا مجال گفتن آن نیست ؛ بگذریم!

اما در ضیافت دیشب یکی از دانشجویان از حضرت آقا پرسیدن که اگر توافق شود، تکلیف استکبار ستیزی چه می‌شود و آقا در فرمایشاتشان اینگونه جواب دادند: "مصداق بارز استکبار، امریکاست و استکبار ستیزی جزء لاینفک شریعت و قرآن و انقلاب ماست. خودتان را برای مبارزه با استکبار آماده کنید."

گفتم حالا که مردان غیور و متدین عرصه دیپلماسی ما در آستانه یک توافقه ان‌شاءلله خوب هستن و قرار است که پوزه استکبار در وین به خاک مالیده شود ما هم کمپینی راه اندازه کنیم و آمادگی دائمی خودمان را برای مبارزه با استکبار یا همون امریکا اعلام کنیم.

فکر میکنم بعد از کمپین #من_عاشق_مبارزه_با_اسرائیل_هستم بتوانیم یه کمپین دیگری راه‌اندازی کنیم و این آمادگی خودمان را جهانی کنیم:  #ما_آماده_مبارزه_با_استکبار_هستیم



#ما_آماده_مبارزه_با_استکبار_هستیم