Gerdab.IR | گرداب

اول مارکت هزار نفر توسعه دهنده دارد

تاریخ انتشار : ۲۹ تير ۱۳۹۴

معاون تجاری اول مارکت گفت: اپ استور ما بالغ بر هزار نفر توسعه دهنده دارد.

به گزارش گرداب محمدرضا دولتیان در گفت‌وگو با  خبرگزاری تسنیم، با بیان اینکه اپ استور ما بالغ بر هزار نفر توسعه دهنده دارد، اظهار کرد: حدود دو ماه است که پنل ثبت‌نام از این قشر باز شده و به نظرم در این مدت زمان کوتاه استقبال خوبی از آن صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه استارت‌آپ را در نمایشگاه تلکام پارسال رونمایی کردیم، گفت: از آن زمان تا سال 94 هیچگونه تبلیغاتی نداشتیم و بیشتر سعی کردیم بازخورد مردم را نسبت به این اپ‌استور داشته باشیم تا با تکیه بر آن، مشکلات و موانع را حل کنیم؛ در واقع سعی کردیم تبلیغاتی نداشته باشیم تا به یک نقطه مطلوب برسیم.

او گفت: از حدود دو ماه گذشته ارتباط با توسعه‌دهندگان را شروع کردیم در حالیکه پنل مربوط به آنها از اسفند ماه سال گذشته آماده شد.

دولتیان با بیان اینکه بعد از نهایی شدن ارتباط ما با همراه اول به سمت تبلیغات رفتیم، ابراز کرد: این ارتباط فروردین و اردیبشهت سال جاری بود که نهایی شد و ما هم برای جذب مشتری بیشتر به سمت تبلیغات رفتیم در حالیکه اگر همراه اول هم جلو نمی‌آمد کار را به صورت مستقل پیش می‌بردیم.

وی درباره دلیل همکاری با همراه اول گفت: استفاده از برند همراه اول در کنار برند خودمان قطعا یک مزیت است زیرا برندسازی در ایران کار پیچیده و سختی است و هزینه‌های بالایی دارد که قطعا استارت‌آپ‌های کوچک قادر به هزینه کرد در این زمینه نیستند.

معاون تجاری اول مارکت خاطر نشان کرد: همراه اول علاوه بر این می‌تواند تسهیل سیستم پرداخت را برای ما داشته باشد و این بزرگترین جذابیت برای ما بود تا به سمت این اپراتور برویم.
وی درباره نحوه تعامل گفت: درخواست برای همکاری از جانب ما بوده اما با توجه به توسعه 3G و 4G این نگرانی در همراه اول هم وجود داشت زیرا باید به سمت تولید محتوای بیشتر می‌رفت تا از پهنای باند آن استفاده شود.