به گزارش گرداب به نقل از باشگاه خبرنگاران این روزها برخی مشترکین دائمی اپراتور
اول که به صورت آزاد از اینترنت تلفن همراه خود استفاده می کنند چنین
پیامکی دریافت کرده اند: «شما تاکنون روی تعرفه عادی 30 هزارتومان اینترنت
مصرف نموده اید،لذا جهت جلوگیری از متضرر شدن شما،سرویس اینترنت شما قطع
گردید.لطفاً جهت صرفه جویی درهزینه های اینترنت همراه خود با شماره گیری کد
دستوری #100* بسته خریداری کنید.»
اين
مشترکان از قطع اینترنت خود بدون اطلاع رسانی قبلی غافلگیر شده اند، به
همین منظور علت قطعی اینترنت این دسته مشترکین همراه اول را از شرکت
ارتباطات سیار ایران پیگیر شدیم.
شرکت
ارتباطات سیار ایران اعلام کرد:درراستای مشتری مداری وبا توجه به گلایه
برخی مشترکین خطوط دائمی نسبت به افزایش هزینه اینترنت تلفن همراه خود، به
خصوص مشترکینی که از اتمام بسته اینترنتی خود اطلاع نداشتند یاکلاً از بسته
استفاده نمی کردند، طی دو مرحله پیامک«هشدار» و «قطع سرویس» برای آنها
ارسال می شود.
بر
اساس این گزارش، اگر هزینه استفاده از اینترنت مشترکین همراه اول که از
بسته استفاده نمی کنند به 10 هزار تومان برسد،پیامک هشدار برای آنها ارسال
می شود و به آنها گوشزد می کند که شما بسته اینترنت ندارید و تاکنون
برایتان ۱۰ هزار تومان هزینه اینترنت آزاد منظور شده است واگر هزینه
استفاده از اینترنت همراه به 30 هزار تومان برسد، برای جلوگیری از افزایش
بیشتر هزینه استفاده از اینترنت آزاد، اینترنت همراه آنها قطع می شود و به
آنها پیشنهاد می شود جهت کاستن هزینه های خود از بسته های اینترنت استفاده
کنند.
گفتنی
است، به همین منظور اینترنت مشترکینی که تا 30 هزار تومان استفاده کردند
قطع می شود تا آنها متوجه آزاد حساب شدن اینترنت خود شوند.
همچنين
پیشنهاد می شود مشترکینی که استفاده آنها ازاینترنت همراه زیاد است، با
شماره گیری #100* یکی از بسته های اینترنت همراه اول را با توجه به نوع
مصرف خود خریداری کنند.