Gerdab.IR | گرداب

فیس بوک؛ تله انسانی منافقان

دست و پا زدن‌های قماش رجوی در فضای مجازی!

تاریخ انتشار : ۳۱ مرداد ۱۳۹۴

شرارت گروهک تروریستی منافقین فقط به عالم واقع محدود نیست، بلکه چهره‌ جدید آن‌ها این بار در فضای مجازی آشکار شده است.

گروه سیاست گرداب: از کسانی که اوج رذالت و تباهی را در مقایسه با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران که ماحصل ایثارگری‌ها و جانفشانی‌های فراوان فرزندان پاک ایران اسلامی است به نمایش گذاشته‌اند، می‌توان و باید انتظار هرکاری را داشت.

گروهک تروریستی منافقین که نماد بارز قشری‌گری مذهبی و عقب‌افتادگی سیاسی است و سابقه خصومتش با جمهوری اسلامی ایران بر کسی پوشیده نیست و اساساً نمی‌تواند پوشیده بماند، دامنه دشمنی‌ها با ایران را به عرصه فضای مجازی که امروزه مورد مراجعه بسیاری از انسان‌هاست نیز گسترش داده است.

اینترنت در کنار همه مزایا و خوبی‌هایی که دارد، در حال حاضر به ابزار در دست رجوی مونث و دار و دسته‌اش برای تبلیغ به اصطلاح مواضع و رویکردها و جذب عضو و نیرو تبدیل شده است. در تازه‌ترین اقدام، خانم تروریست و هم‌کیشان پلیدش، فیس‌بوک را به عرصه یارکشی تبدیل کرده است.

این گفته را اظهارات "علی مرادی" از اعضای جدا شده گروهک تروریستی منافقین نیز تأئید می‌کند. وی گفته است اهل نفاق از هر وسیله‌ای برای مقابله با ایران و ایرانی جماعت استفاده می‌کنند و در این مسیر، به ویژه سرویس‌های خبیث جاسوسی اسرائیل، آمریکا و انگلیس یاری‌رسان رجوی صفتان‌اند.

وی می‌گوید: اصلی‌ترین فعالیت و روش جذب منافقین از طریق فضای مجازی به ویژه فیس‌بوک است، به نحوی که آن‌ها در چهره خبرنگار ایرانی خارج از کشور وارد عمل شده و از مخاطبان خود می‌خواهند به صورت پاره‌وقت با آن‌ها همکاری داشته و کسب و مخابره خبر کنند.

دقت در گفته‌های این عضو سابق منافقین به عنوان کسی که زمانی با آن‌ها حشر و نشر داشته، گویای حقیقتی تلخ است؛ اینکه منافقین می‌دانند فضای مجازی ابزار جدید و البته پرمخاطب اطلاع‌رسانی است. با همین آگاهی آن‌ها نهایت تلاش خود را به کار می‌گیرند تا به اهداف شوم خود دست یابند.

آری، بدین ترتیب جای تردیدی باقی نخواهد ماند که منافقین، حتی به فضای مجازی هم رحم نمی‌کنند و از این عرصه قوی اطلاع‌رسانی هم برای جذب نیرو ولو به صورت پاره‌وقت بهره می‌برند. بر اساس همین رویکرد، منافقین گویا تور خود را این بار در اینترنت و در شبکه‌های اجتماعی که مورد استفاده میلیون‌ها ایرانی هستند گسترانیده‌اند تا بتوانند صیدی باب دندان داشته باشند.

بنابراین یک توصیه جدی به کاربران ایرانی اینترنت و شبکه‌های اجتماعی آن است که مراقب خوش رقصی‌های جبهه نفاق باشند و به قول علی مرادی عضو سابق منافقین، شرافت میهنی خود را به مشتی اوباش فرصت‌طلب نفروشند.