Gerdab.IR | گرداب

دبکا فایل:

ایران "سازمان سیا" را به بازی گرفته است

تاریخ انتشار : ۰۶ مرداد ۱۳۸۹

دستگاه اطلاعاتی ایران توانسته است تلاش مأموران اطلاعاتی غرب و اسرائیل را خنثی کند. جمهوری اسلامی به راحتی پیشرفت‌های سریع هسته‌ای خود را ادامه می‌دهد.

پایگاه خبری وابسته به سازمان جاسوسی رژیم صهیونیستی، در گزارشی ضمن تاکید بر موجودیت ایران به عنوان قدرت هسته ای مجازی، اذعان داشت که جمهوری اسلامی توانسته است در زمینه برنامه هسته ای تلاش سازمان های جاسوسی غرب و موساد را خنثی و بر آن ها غلبه کند.
 
به گزارش گرداب به نقل از باشگاه خبرنگاران، پایگاه خبری "دبکا فایل" نوشت: ایران توانست جریان های اطلاعاتی غرب و موساد را شکست داده و در موقع مناسب، جهت را به نفع خود تغییر دهد.
 
به همین دلیل، در مسأله امیری نیز ایران اطلاعات بی‌ارزشی را به خورد مأموران سیا داد.

"دبکا" می نویسد: در حالی که دستگاه های جاسوسی آمریکا و اسرائیل، دل خود را به اطلاعات این طرف و آن طرف و مسأله شهرام امیری خوش کرده بودند، پیشرفت های هسته‌ای ایران ادامه داشت و جمهوری اسلامی، برنامه های خود در این زمینه را با سرعت و دقت به پیش می برد.

در ادامه این گزارش آمده است: دستگاه اطلاعاتی ایران توانسته است تلاش مأموران اطلاعاتی غرب و اسرائیل را خنثی کند و جمهوری اسلامی به راحتی پیشرفت‌های سریع هسته‌ای خود را ادامه دهد.
 
پیشرفت های هسته‌ای ایران به حدی رسیده است که یک مقام عالی رتبه آمریکایی در تاریخ 19 جولای اذعان داشت: "این که روزی از خواب بلند شویم و موفقیت های ایران هسته ای را از رادیو بشنویم، تعجبی ندارد."

"دبکا"در خاتمه می نویسد: ایران در ماجرای امیری توانسته است اطلاعاتی که سیا به داشتن آن می بالید را به بازی بگیرد.