Gerdab.IR | گرداب

بسته‌های تبلیغی مسیحیت انحرافی

تاریخ انتشار : ۱۷ مرداد ۱۳۸۹

تعدادی از شهروندان شمال تهران طی هفته‌های اخیر با گشودن در صندوق های پستی خود با کتب و لوح های فشرده‌ای روبرو شده‌اند که علامت سؤال های متعددی را در ذهن آنها ایجاد کرده است.

گرداب- به گزارش مهر، تعدادی از شهروندان شمال تهران در صندوق های پستی خود با  بسته‌هایی مواجه شدند که حاوی کتب عهد جدید (انجیل) به زبان فارسی، با ورق های بسیار مرغوب در قطع جیبی و سه لوح فشرده حاوی فیلمی از زندگی حضرت مسیح (ع) به روایت لوقا و برنامه تبلیغاتی خاصی است. محتوای این بسته ها در یکی از کشورهای اروپایی چاپ و ضبط شده است.
 
در این برنامه تبلیغاتی، مبلغان با طرح سؤال هایی تلاش می کنند به آنها پاسخ دهند، اما در نهایت مخاطب نه تنها پاسخ مناسبی از آنها دریافت نمی‌کند بلکه شبهاتش افزون تر می‌شود.
 
به نظر می‌رسد تنها هدف انتشار و توزیع این بسته‌های تبلیغی، نه تنها تبلیغ اندیشه‌های مسیحیت بر اساس آموزه‌های حضرت عیسی ابن مریم (ع) نیست، بلکه ضعف و سستی مطالب ضبط شده، نشان می‌دهد آنها دنبال جذب پیروانی هستند که کورکورانه پیرو برخی شعارها و جذابیت‌های ظاهری باشند در حالی‌که از اصل و گوهر ادیان و تعالیم این پیامبر بزرگ و اولوالعزم الهی غافلند.

جوان آنلاین نیز از فعالیت چهره به چهره مبلغان این دین در شهرهای اطراف تهران خبر داد، که در پوشش های مختلف اقدام به تبلیغ می کنند. این افراد برای جذب قشر جوان، به آنها پیشنهادات مالی می دهند.