Gerdab.IR | گرداب

حماقتی دیگر از آمریکایی‌ها؟!

واکنش اینستاگرامی یک نماینده به "گزینه‌های روی میز"

تاریخ انتشار : ۱۱ شهريور ۱۳۹۴

مهدی کوچک زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتشار تصاویری در صفحه شخصی خود نسبت به تهدید آمریکایی‌ها به حمله نظامی واکنش نشان داد.

گروه شبکه‌های اجتماعی گرداب: مهدی کوچک‌زاده نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی با انتشار تصاویری از جسد کوماندوهای آمریکایی در صحرای طبس و  همچنین انتشار بخشی از سخنان امام خمینی(ره) در خصوص این واقعه به تهدید نظامی آمریکایی‌ها واکنش نشان داد.


وی در مجموعه پست‌های خود به ناتوانی قدرتهای بزرگ جهانی در برابر قدرت لایزال الهی اشاره کرده است. او در پست اول خود در اینستاگرام نوشت:


«بسم‌الله‌الرحمن‌ارحیم                

امام خميني رحمه الله علیه:

نبايد بيدار شوند، آنهايي كه توجه به معنويات ندارند و به اين غيب ايمان نياورده‌اند؟ نبايد بيدار شوند؟ كي اين هليكوپتر آقاي كارتر را كه مي‌خواستند به ايران بيايند ساقط كرد؟ ما ساقط كرديم؟ شن‌ها ساقط كردند. شن‌ها مأمور خدا بودند. باد مأمور خداست. قوم عاد را باد از بين برد؛ اين باد مأمور خداست. اين شن‌ها همه مأمورند. تجربه بكنند باز، لکن ما نباید مغرور بشویم. من به ملت ایران عرض می‌کنم که مغرور نشوید. تمام قدرت، قدرت خداست و باید اتکال به او بکنید، و خودتان را فانی بکنید در آن قدرت بزرگ. مادامی که ملت ایران همان قدرت اول را که قدرت معنوی بود و با الله اکبر پیش برد، مادامی که این حفظ بشود شما بیمه هستید؛ بیمه الهی هست.»

واکنش اینستاگرامی یک نماینده به گزینه‌های روی میز

کوچک‌زاده حمله نظامی به ایران را حماقتی می‌داند که آمریکایی‌ها یکبار نتیجه آن را در واقعه طبس به چشم دیده اند:


« احمق‌هایی که دم از گزینه نظامی می‌زنند؛ تجربه بکنند باز»


واکنش اینستاگرامی یک نماینده به گزینه‌های روی میز

او در آخرین پست خود نیز دوباره تصویری از جسد یک کماندو آمریکایی را با عنوان «تجربه بکنند باز» منتشر کرده است:


«جنازه کماندوی آمریکایی در صحرای طبس»


واکنش اینستاگرامی یک نماینده به گزینه‌های روی میز