Gerdab.IR | گرداب

توهین کم سابقه یک کلیسای امریکا به قرآن

تاریخ انتشار : ۱۰ مرداد ۱۳۸۹

کلیسای امریکایی در واکنش گسترش موج اسلام‌خواهی در غرب، با به کار بردن الفاظی سخیف و به دور از شأن ادیان الهی، خواستار به آتش کشیدن قرآن در سالروز 11 سپتامبر شد.

به گزارش گرداب به نقل از الجزیره، یک کلیسا در ایالت فلوریدا به مناسبت فرا رسیدن سالروز حمله 11 سپتامبر، خواستار به آتش کشیدن قرآن در این روز شد.

این کلیسا در واکنش به گسترش موج اسلام‌خواهی در ایالات متحده، با بی‌احترامی به دین مبین اسلام، آن را دینی شرور خواند و با الفاظی مملو از توهین، دین اسلام را شیطانی توصیف کرد.

در 11 سپتامبر سال 2001 طی یک حمله انتحاری به برج‌های دوقلو، به گفتهٔ مقامات امریکایی بیش از 4 هزار نفر کشته شدند و پس از آن رسانه‌های غربی، نوک پیکان حمله خود را به سوی مسلمانان نشانه رفتند و موجی از اسلام‌هراسی در غرب به راه انداختند.

اما پس از چند سال مشخص شد رژیم صهیونیستی با همکاری امریکا، پروژه انهدام برج‌های دو قلو را با اهداف بلند مدتی برای مقابله با جهان اسلام به راه انداخته‌اند؛ به خصوص که بررسی‌ها نشان داد از میان دو هزار کارمند یهودی این دو ساختمان، هیچ یک از آن‌ها در روز مقرر سر کار خود حاضر نشده‌اند.

به علاوه، بعد از آنکه کارشناسان نظامی ایالات متحده فاش کردند، فروریختن برج‌هایی با این مشخصات از طریق اصابت هواپیما به آن ممکن نبوده است،‌ چندی بعد گزارش‌هایی در این خصوص برملا شد که حجم زیادی از مواد منفجره در پایه‌های دو برج کار گذاشته شده که هنگام اصابت هواپیما به برج‌ها منفجر و باعث انهدام کامل دو برج شده است.

به اعتقاد بسیاری از کارشناسان، نگرانی کلیساها از افزایش اسلام‌گرایی در غرب به‌گونه‌ای است که آن‌ها را به دشنام‌گویی علیه دین اسلام وا داشته است.

منبع: شبکه ایران