Gerdab.IR | گرداب

ضرغامی در اینستاگرام نوشت:

دغدغه‌های رهبری در حوزه فضای مجازی ازنصیحت گذشته است

تاریخ انتشار : ۱۸ شهريور ۱۳۹۴

عزت‌الله ضرغامی عنوان کرد: دفاع از حقوق مردم و ضرورت برخورداری آنان از سرویس‌های فضای مجازی آن هم با سرعت بالا و کیفیت خوب و در عین حال تأمین حداقل امنیت آنان، از بخش‌های برجسته‌ی فرمایشات رهبری در دیدار اخیرشان با شورای‌ عالی فضای مجازی بود.

دغدغه‌های رهبری در حوزه فضای مجازی از ارشاد و نصیحت گذشته است/ لحن فرمایشات ایشان جدی، دستوری و الزام‌آور بود
به گزارش گرداب به نقل از فارس، عزت‌الله ضرغامی رئیس پیشین رسانه ملی مطلبی را درخصوص جلسه اخیر اعضای شورای‌عالی فضای مجازی با رهبر انقلاب منتشر کرد.

ضرغامی در این باره در صفحه شخصی اینستاگرامش با عنوان «فضای مجازی، عرصه‌ی زندگی جدید انسان‌هاست» نوشت: اعضای شورایعالی فضای مجازی، بعد از سه سال و نیم مجدداً خدمت رهبری رسیدند تا روشن شود علیرغم برخی اقدامات، تا چه اندازه عقب هستند! من هم مثل بقیه!

از عدم تشکیل جلسه اصلی شورا که رؤسای جمهور به طور جدی نسبت به آن تعلل داشتند تا مخدوش شدن اصل تمرکز در این حوزه و معطل ماندن پروژه‌ی زیربنایی «شبکه‌ی ملی اطلاعات»، مورد بحث ایشان بود.

از نوع برخورد رهبری دریافتم که فرمایشات ایشان از نصیحت و ارشاد گذشته و به طور جدی اعضا را ملزم به انجام دستورات می‌فرمایند.

دفاع از حقوق مردم و ضرورت برخورداری آنان از سرویس‌های فضای مجازی آن هم با سرعت بالا و کیفیت خوب و در عین حال تأمین حداقل امنیت آنان، از بخش‌های برجسته‌ی فرمایشات ایشان بود.

فضای مجازی، عرصه‌ی زندگی جدید انسان‌هاست. سیاستگذاری، مدیریت صحیح، حمایت مؤثر و نظارت همه جانبه، حداقل وظایف حاکمیت است که مردم از دولتمردان انتظار دارند.