Gerdab.IR | گرداب

خداحافظی دبیر شورای عالی مجازی

تاریخ انتشار : ۲۵ شهريور ۱۳۹۴

در پی برگزاری جلسه شورای عالی فضای مجازی با حضور اعضا جدید و دعوت نشدن از دبیر شورا برای حضور در این جلسه، محمد حسن انتظاری طی نامه‌ای با مزمون تشکر از همکاران خود تلویحا از شورا خداحافظی کرد.

به گزارش گرداب از فارس، نخستین جلسه از دور دوم شورای عالی فضای مجازی امروز با حضور اعضا جدید برگزار شد رهبر معظم انقلاب حدود 10 ماه پیش با انتصاب اعضای جدید محورهای فعالیت دوره دوم شورای عالی فضای مجازی را ابلاغ کردند.
 
امروز جلسه شورای عالی در حالی برگزار شده که براساس اطلاعات رسیده به خبرنگار فارس از دبیر سابق شورا برای حضور در این جلسه دعوت نشده بود.
 
پس از حکم مقام معظم رهبری وزیر ارتباطات از احتمال تغییر دبیر شورای عالی فضای مجازی خبر داده بود. امروز پس از برگزاری جلسه شورا تصویر نامه‌ای به امضا محمدحسن انتظاری دبیر شورای عالی فضای مجازی که در تاریخ 94.6.25 نوشته شده منتشر شده است.
 
در این نامه دست ‌نویس انتظاری خطاب به همکاران خود نوشته اظهار رضایت رهبر معظم انقلاب از گزارش فعالیت‌های مرکز ملی فضای مجازی مبارکتان باد.
 
رضایت نایب بر حق امام عصر (عج) که در حضور اعضا شورای عالی فضای مجازی در 94.6.25 ابراز فرمودند نشان از فعالیت شما در مسیر صحیح مورد نطر ایشان داشته که انشاءالله اجر و پاداش واسعه الهی را به همراه دارد. تلاش بی‌وقفه شما دوستان در طول 20 ماه گذشته خاص حرکت جهادی در مسیر عزت ایران اسلامی در جهانی پرتلاطم کنونی است.ابتکار بی‌بدیل مقام معظم رهبری در تأسیس شورای عالی فضای مجازی و ستاد قرارگاهی یعنی مرکز ملی فضای مجازی حرکتی هوشمندانه برای پیشرفت در چارچوب مبانی و ارزش‌های اسلامی در این عرصه و مواجه هوشمندانه با قدرت‌های نرم است.
 
تلاش برای پیاده‌سازی اهداف شورای عالی تلاش در تحقق اهداف انقلاب اسلامی است که فرموند اهمیت فضای مجازی همانند اهمیت انقلاب اسلامی است.  
 
اکنون اگر نگاهی به گذشته بیندازیم، هرچند اگر مشکلات و محدودیت‌های متعددی سر راه بود اما صبر بر آنها و حصول دستاوردهای به دست آمده حلاوتی دیگر دارد، دستاوردهایی از جمله ایجاد نقطه کانونی برای هدایت و مدیریت یکی از پیچیده‌ترین تحولات جهانی در کشور. سپاس و تشکر خود را به حضور تمامی همکارانم و معاونین و مدیران و مشاورین محترم تقدیم می‌دارم و برای شما بزرگواران اجر و پاداش الهی را از حضرت حق خواستارم.  
 
عمر و عزت رهبر فرزانه انقلاب مستدام و پرچم پرافتخار انقلاب اسلامی همواره در احتزاز باد.
 
محمدحسن انتظاری