Gerdab.IR | گرداب

وبلاگ "روزنوشت"

جنگ فرکانس‌ها بر مدار خانواده

تاریخ انتشار : ۱۳ مرداد ۱۳۸۹

نه فقط نظامیان، که هر زن و مرد و پیر و جوان، از اعضای این جامعه، "رزمنده" به حساب می‌آیند و چه ناگوار خواهد بود که خود را در این موقعیت حربی نیابند و تیرها و ترکش‌های دشمن، عقل و هوش و روح آنان را ببرد بدون آن‌که به درمان احتیاج پیدا کنند.

خبرگزاری آمریکائی یونایتد پرس گزارش می‌دهد، پنجشنبه دوازدهم سپتامبر ۲۰۰۲ مصادف با ۲۱ شهریور ۱۳۸۱، یک روز پس از اولین سالگرد حادثۀ ۱۱ سپتامبر، "بنیامین نتانیاهو" از رهبران رژیم صهیونیستی، با موج‌سواری بر روی احساسات پریشان مردمی، طی یک سخنرانی در "کمیتۀ اصلاحات کاخ سفید"، از ایالات متحدۀ آمریکا، دو موضوع را درخواست می‌کند.
 
 اول، حمله به ایران، دوم حمله به عراق.
 
طرح نتانیاهو در حمله به ایران بر خلاف حمله به عراق، نه از نوع نظامی، که از نوع تلویزیونی است. نتانیاهو به صراحت از انقلاب تلویزیونی سکسی سخن می‌گوید. چند ماه بعد، آمریکا با سر و صدای بسیار عراق را اشغال می‌کند. اما حمله به ایران با سکوت صورت می‌پذیرد. نتانیاهو رؤیای نیل تا فرات در سر می‌پروراند؛ نیل تا فراتی امن برای "اسرائیل‌بزرگ" که همسایه‌های مطیعی داشته باشد. "اسرائیل بزرگی" که می‌تواند، بزرگ‌تر هم باشد.

نتانیاهو، ژنرال جنگ و خونریزی، این‌بار خوی وحشی خود را در قالب فرهنگ و تمدن جستجو می‌کند و ضمن این‌که ایران را با نام تمدن ‌آن -پارس- نام می‌برد، در ایران یک انقلاب سکسی می‌خواهد، به صدها هزار بشقاب ماهواره اشاره‌می‌کند و برای شکست "محافظه‌کارها" در ایران، پیش‌نهاد نمایش فیلم‌هایی را می‌دهد که شبکه FOX پخش می‌کند.
فیلم‌هایی که مردان و زنان در آن، بی‌قید و نیمه‌عریان نقش بازی می‌کنند و عواطف خود را در حد تعویض لحظه‌ای همسر خلاصه می‌کنند.
 
 نتانیاهو ایرانیان را غیور، اما هوس‌ران می‌خواهد. نتانیاهو به جنگ با سفره‌های گرم هفت‌سین و شب‌های قدر عبادت می‌رود و قشون خود را به ویرانی روابط عاطفی پدر، فرزند، والدین و  همسران در سرزمین "پرشیا" دعوت می‌کند.
 
نتانیاهو در جنگ ۸ ساله، از خانواده، اصالت و تقوا شکست خورده و امروز پیش‌نیاز طرح‌ حملۀ لودرها و تانک‌هایش را از بین رفتن "اصالت و پاکیز‌گی خانواده" می‌بیند. چون شهدای ما، درست در میان خانواده‌های اصیل و پاکیزه آموزش یافتند. پس امروز باید خانواده نابود شود، تا بتوان تانک‌های یهودی را در خیابان‌های ایران مستقر کرد و چه خوب است که نیل تا فرات به نیل تا هیرمند، یا بلکه بیشتر هم توسعه یابد.

آن روز، نتانیاهو دو مدل سریال پیش‌نهاد کرد که در آن، خانواده‌ مرز ندارد و دیوارهای حریم خصوصی با هوس آنی ویران می‌شود. از آن روز زحمت زیادی کشیده شد تا مردم تمدن "پارس" آن‌چنان‌ که زاویۀ دید تاریخی نخست وزیر کنونی رژیم صهیونیستی را نشان می‌دهد، حیا و غیرت خود را از دست داده و دیگر آمادۀ تربیت فرزندانی نباشند که غیورانه و سرسخت، مقابل اتحاد قریب به ۴۰ کشور دنیا ایستادگی کنند؛ چیزی که کابوس نتانیاهو است. "دایان" هم قبلا خبر زلزلۀ ایرانی را به نتانیاهو داده بود.

"رابرت مرداک"، دوست نتانیاهو، یک سالی است به تاسیس تلویزیونی اقدام کرده که به‌عنوان روشن‌ترین شاخص، مرز خانواده در آن مفقود است و هم‌چنان شاهد پوسترهایی است که بیان‌گر رابطه مثلثی و مربعی و پنتاگونی گروهی از جوانان است که از هلع و ولع نفس و هوس خود عنان از دست داده‌اند و این‌گونه ‌اراده را در انسان می‌کشد؛ اراده‌ای که حافظ کیان تشیع و تمدن ایران است؛ درست آن‌چه که نتانیاهو هفت سال پیش از آن، خواسته بود.
 
زنان و مردانی که دست در دست دو یا سه هم‌بستر – و نه هم‌سر- از رابطۀ چندگانۀ خود حکایت می‌کنند و از بی‌قیدی و عدم تعهد خانوادگی شادمانند.
 
فارسی‌وان، امروز خانواده‌های ایرانی را به چالش می‌طلبد و مهم‌ترین عنصر مقاومت در برابر بازگشت به سنّت‌های صحیح، اصالت و تقواست. سخت‌ترین جنگ تاریخی خیر و شر این روزها در زیر سکوت فرکانس‌ها رخ می‌دهد و این تمدن پارسی با شأن مطهر اهل‌بیتی‌اش، نیاز به دفاع تمام قد با تمام اجزاء خود دارد. دفاعی که نه فقط تک تک افراد، که هویت خانواده‌ها و اصالت تمدن را به یاری می‌طلبد، که یک دولت و دو دولت و یک حکومت و یک سیستم نیز، برای دفاع کافی نیست.

مبادی قدرت ایران در مقابل، به جنگ فرکانس‌ها، پرداخته است تا تمدن خود را در مقابل این اراده‌های پلید، حفظ کند. این نبرد مبارکی است؛ نبردی که حامل پیام دفاع به همۀ ایرانیانی‌است که به اصالت خانواده و به آینده، ایمان دارند؛ از هر دین و ایمان. این صدای دفاع، همه را به یاری می‌طلبد. صدای دفاع از انسان، دفاع از خانواده. دفاع از اصالت و تمدن.

در هفتۀ گذشته تلویزیون فارسی‌وان، بارها مجبور به تعویض ترانسپاندر و فرکانس خود شده و دوباره در مصاف با قوای تکنولوژیک و سایبر جمهوری اسلامی ایران، مجبور به تغییر موضع شده است.
 
بر خلاف سایر کانال‌های سیاسی که مورد توجه سیستم پارازیت یا قوای نفوذ سایبری مبادی قدرت در ایران قرار می‌گرفت، این بار جمهوری اسلامی مستقیما به مصاف با یک حملۀ اجتماعی رفته است تا از جامعۀ خود و خانواده‌های خود دفاع کند. و آیا کسی هست که یاری کند؟

در این میان اما وظیفۀ تک تک خانواده‌ها در پاکیزه ساختن نهاد خانواده، مهم‌ترین عنصر دفاع است. پاکیزگی‌ای که حفظ آن، همۀ خانواده‌ها و طرز زندگی‌ آنان را به چالش می‌طلبد و در این جنگ، از نان‌حلال تا روش نگاه، مؤثر است و پیروز آن است که قدم به قدم، با قید بندگی خداوند پیش رود.
 
 نه فقط نظامیان، که هر زن و مرد و پیر و جوان از اعضای این جامعه، "رزمنده" به حساب می‌آیند و چه ناگوار خواهد بود که خود را در این موقعیت حربی نیابند و تیرها و ترکش‌های دشمن، عقل و هوش و روح آنان را ببرد بدون آن‌که به درمان احتیاج پیدا کنند و این علت حساسیت و سختی مضاعف این جنگ نسبت به جنگ کلاسیک با سرنیزه و نارنجک است. جنگ سایه در سکوت و اغوا.

با مرور این حوادث به یاد قسم شیطان می‌افتم که به "عزت" خداوند قسم می‌خورد که همۀ ما را اغوا خواهد کرد، جز آنان که خالص، بندۀ خدا باشند، این است بزرگ‌ترین کورس تاریخ! بزرگ‌ترین امتحان تاریخ و چه چیز جز رسانه، با این حجم در عصر اطلاعات می‌تواند ابزار "اغوا" باشد؟