Gerdab.IR | گرداب

مخابرات دنبال سود اضافی نیست

تاریخ انتشار : ۰۷ مهر ۱۳۹۴

رئیس هیات مدیره‌ شرکت مخابرات ایران، گفت: ما دنبال سود اضافی نیستیم و تنها به دنبال حق و حقوق خودمان هستیم.

به گزارش گرداب از تسنیم، سید مصطفی سیدهاشمی با حضور در نمایشگاه تلکام پیرامون آخرین وضعیت پرونده چالش دو ساله اخیر مخابرات و دولت در خصوص تعرفه‌ها، اظهار کرد: ما با دولت و حاکمیت اختلافی نداریم و تنها به دنبال حق و حقوق خودمان هستیم. اصلا کار ارتباطات برقراری روابط است و بنابراین نمی‌توانیم خلاف نام ارتباطات عمل کنیم.
 
رئیس هیات مدیره‌ شرکت مخابرات ایران گفت: در اوج روابط حسنه با حفظ حقوق طرفین، به دنبال احقاق حقوق سهامداران شرکت مخابرات و استفاده کنندگان از خدمات این شرکت هستیم؛ تا امروز هم به جز موارد قانونی و حقوقی موضع دیگری را مطرح نکرده‌ایم.
 
وی با بیان اینکه طی سال‌های اخیر تمامی آیتم‌های اقتصادی در کشور افزایش یافته است، گفت: ما تنها درخواست می‌کنیم قیمت تمام شده‌ ما را محاسبه کنند و بر اساس آن سود معقول و منطقی درنظر بگیرند زیرا ما به دنبال سود اضافی نیستیم و این هم به منزله ضررده بودن نیست.
 
او عنوان کرد: درخواست می‌کنیم حق حقوقی و قانونی ما را در یک مرجع بررسی کنند. اخیرا هم ما اعلام کردیم که به تعرفه‌های قبل از همکدی یعنی به قیمت‌های پیش از شروع بکار دولت تدبیر و امید و مصوبه 160 هم رضایت داریم و افزایش نمی‌خواهیم.